Hiburan

“Takde Jambang Tak Nampak Jawa!” – Wak Doyok Dedah Wajah ‘Flawless’ Tanpa Jambang

"Takde Jambang Tak Nampak Jawa!" - Wak Doyok Dedah Wajah 'Flawless' Tanpa Jambang 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Bila sebut pasal Wak Doyok, semua orang akan terus teringat jambang pada wajah kacak beliau. Jambang dan misai lentik yang rapi merupakan ‘trademark’ original Wak Doyok tidak kiralah daripada duta iklan produk ataupun semasa bertemu dengan para peminat.


"Takde Jambang Tak Nampak Jawa!" - Wak Doyok Dedah Wajah 'Flawless' Tanpa Jambang 2

Tapi korang mesti tertanya-tanya bagaimana wajah sebenar Wak Doyok sekiranya beliau membuang jambangnya itu kan? Kali ini korang semua beruntung kerana Wak Doyok ada memuat naik gambar ‘flawless’ tanpa jambang di akaun Instagramnya semalam. Cer tengok sikit…


"Takde Jambang Tak Nampak Jawa!" - Wak Doyok Dedah Wajah 'Flawless' Tanpa Jambang 3

Banyak reaksi daripada peminat terhadap foto ini dan rata-ratanya memuji Wak Doyok kelihatan lebih muda dengan imej tanpa jambang dan misainya.


Wajah Jambu..Hampir tak kenal

"Takde Jambang Tak Nampak Jawa!" - Wak Doyok Dedah Wajah 'Flawless' Tanpa Jambang 4

Takde Jambang Tak Nampak Jawa

"Takde Jambang Tak Nampak Jawa!" - Wak Doyok Dedah Wajah 'Flawless' Tanpa Jambang 5

Susah nak cam itu Wak Doyok kan? Macam orang lain pon ada. Tapi macam mana pun Wak Doyok memang ‘steady’ la sebab sudi berkongsi juga foto tanpa jambang beliau tu. Agak-agak macam mana pula ya wajah Wak Doyok kalau bertudung??

Sumber: IG wakdoyok

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Majlis Melamar Tayang Di Live TV Selama 6 Jam, Aktor Nangis Tengok Bakal Isteri
🔥Ibu Tunggu Hari Bersalin Dikecam Tayang Makan Nanas, Betul Ke Janin Akan Gugur?
🔥Sempat Berbalas Ayat Masa Perit Bersalin, Scene ‘Tak Logik’ RASN Curi Tumpuan

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram