Cinta & Perhubungan Santai

Tak Sempat Sambut Anniversary Wedding, Nonny Nadirah Luah Doa Buat Bekas Suami

Spekulasi mengenai kegoyahan rumah tangga Nonny Nadirah bersama penolong penerbit Media Prima Berhad (MBP), Mustain Adnan akhirnya terjawab apabila ia diakui sendiri oleh Nonny meskipun tidak mendedahkan tarikh sebenar perceraian mereka. Mengakui sudah tidak tinggal sebumbung sejak bulan Oktober lalu, masalah rumah tangga mereka berjaya dihidu warga netizen apabila foto-foto suaminya itu dipadam daripada akaun Instagram miliknya.

BACA: [VIDEO] Diuji Peny4kit Misteri Jadi Dorongan Nonny Nadirah Pilih Jalan Hijrah

Mendirikan rumah tangga pada tanggal 18 Mac 2018, Nonny Nadirah tidak berkesempatan untuk menyambut ulang tahun perkahwinannya yang pertama pada hari ini. Meskipun telah menerima ketentuan Allah dan redha dengan perpisahan tersebut, Nonny terlihat memuatnaik satu posting bersempena tarikh perkahwinannya semalam disertakan dengan kapsyen yang menyentuh hati dan hashtag ‘memories.

Hidup saya mungkin tidak seperti yang saya rancangkan, tapi ia terjadi tepat seperti yang Allah rancangkan, bersangka baik kepada Allah

Terima kasih sebab ada dengan saya, ma. Terima kasih untuk segalanya, ma.

Dia lelaki yang baik. I doakan dimana pun you berada, you okay & you bahagia. I doakan you sentiasa dekat dengan Allah dan hati you tenang. I doakan you tak pernah terkeluar daripada lindungan Allah S.W.T, walaupun sesaat

Semoga Allah kurniakan kita berdua kekuatan dan kebahagiaan untuk dunia dan akhirat insyaAllah

Turut berkongsi video perkahwinannya yang memperlihat dirinya sebelum berh1jab, Nonny Nadirah bertindak menutup ruangan komen posting tersebut.

Bukan itu sahaja, Nonny turut ada memuatnaik video dia menonton kembali video perkahwinannya diikuti dengan foto kata-kata sedih di story Instagram.

Saya hanyalah manusia biasa

Saya tidak kenangkan kesedihan tapi keindahan yang masih tersisa

Masa berlalu namun kenangan kekal selamanya

Sumber: IG nonnynadirah