seram Viral

“Tak Kuat Jangan Tengok”-Video Lelaki Ini Dirasuk Lepas Insiden Bikin Seram!

Kewujudan makhluk halus memang tidak dapat dinafikan lagi oleh kita semua. Walaupun mereka tidak mampu dilihat dengan mata kasar, makhluk tersebut kadangkala suka memasuki tubuh manusia khususnya yang sedang berada dalam keadaan tidak stabil atau bahasa mudahnya, lemah semangat. Baru-baru ini hangat di Twitter, terdapat seorang lelaki yang mengalami gangguan sebegitu selepas terlibat dalam sebuah kecelakaan jalan raya.

BACA : [VIDEO] Rider Dah Sampai Tapi Tak Buka Pintu, Alasan Family Ini Undang Curiga!

Suara tu bukan suara dia!

Video berdurasi 39 saat itu dikongsikan oleh saudaranya sendiri. Tatkala sedang terbaring di atas katil pusat perubatan tersebut, lelaki itu mula berkata-kata dengan suara yang begitu menyeramkan malahan dialog-dialognya juga sukar difahami.

Ada yang kata kesan ubat…Siapa tahu kan?

Dalam pada itu, seorang lagi lelaki berseluar pendek bertindak berani memujuk ‘benda’ tersebut untuk keluar memandangkan kesihatan tuan empunya badan masih belum pulih sepenuhnya. Namun, suasana bertambah seram apabila makhluk itu seolah-olah tidak peduli dan mula ketawa besar. Kata Haziq lagi, dia tidak memaksa sesiapa untuk percaya dan menyerahkan perkara ini kepada penilaian netizen sendiri.

Video ini sudah mendapat ribuan perkongsian semula dan netizen pula menyifatkan ia sebagai kejadian biasa yang berlaku di pusat perubatan. Tidak ketinggalan, ada juga kagum kerana lelaki berseluar pendek itu begitu berani berhadapan dengan situasi menyeramkan itu.

Baru lepas kecelakaan…Lemah semangat sebab tu kena kacau

Brader tu relax je pergi tegur suruh benda tu keluar

Nenek aku pernah meracau macam ni…Menjerit dan mengarut-ngarut

Sumber : Twitter Tengku Muhammad Haziq

Nak lagi cerita-cerita viral?

Install Kisah Dunia
×