Realiti Hidup Viral

Tak Duduk Diam Nyawa Anak Diperlekeh, DSV Tuntut Saman Malu & Permohonan Maaf

Tak Duduk Diam Nyawa Anak Diperlekeh, DSV Tuntut Saman Malu & Permohonan Maaf

Sharing is caring!

Terdahulu, sebuah video yang dimuat naik oleh selebriti Azwan Ali telah menjadi tular gara-gara membuat sindiran terhadap kehidupan Datuk Seri Vida (DSV) dan anaknya Edlynn Zamilleen Muhammad Amin yang lebih dikenali sebagai Cik B. Susulan itu, satu sidang media diadakan bagi menerangkan tentang pergolakan yang berlaku pada semalam. Paparan itu tercetus apabila Azwan Ali mendakwa dirinya tidak mendapat sebarang bayaran apabila muncul dalam sebuah program anjuran jutawan kosmetik berkenaan pada bulan lepas.

BACA:¬†“Mereka Tak Terbakar..”-DSV Ziarah Pusara Anak, Sempat Imbau Tragedi Hitam 2013

“Anak hangus terbakar”

DSV juga berkata bahawa beliau akan kemukakan saman malu terhadap Azwan atas kelancangannya menghina tubuh Cik B selain mendakwa insiden yang meragut nyawa dua anak lelakinya dalam kebakaran beberapa tahun lalu dengan bahasa yang sangat kasar. Kenyataan tersebut disifatkan amat perit untuk diterima menyebabkan DSV tidak mendiamkan diri sahaja.

Tak Duduk Diam Nyawa Anak Diperlekeh, DSV Tuntut Saman Malu & Permohonan Maaf
Kredit foto: Malaysia Gazette

Pengajaran kepada warganet juga…

Azwan juga diberi tempoh 48 jam untuk melakukan permohonan maaf secara terbuka terhadap DSV serta menarik balik kenyataan dan video yang telah dimuatnaik. DSV juga tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika Azwan gagal berbuat demikian.

Ramai yang ingin berkawan dengan Cik B

Dalam perkembangan sama, reaksi Cik B menjadi tumpuan netizen apabila kelihatan sangat tenang berada disisi ibunya. Cik B juga dipuji dalam sidang media tersebut kerana solekan di wajahnya memperlihatkan sisi cantik dirinya tidak seperti yang didakwa Diva AA dalam videonya. Video berdurasi lebih seminit itu telah mendapat reaksi daripada rata-rata netizen mengecam tindakan Azwan yang dikatakan sangat ‘busuk hati’.

Tak Duduk Diam Nyawa Anak Diperlekeh, DSV Tuntut Saman Malu & Permohonan Maaf Tak Duduk Diam Nyawa Anak Diperlekeh, DSV Tuntut Saman Malu & Permohonan Maaf Tak Duduk Diam Nyawa Anak Diperlekeh, DSV Tuntut Saman Malu & Permohonan Maaf Tak Duduk Diam Nyawa Anak Diperlekeh, DSV Tuntut Saman Malu & Permohonan Maaf Tak Duduk Diam Nyawa Anak Diperlekeh, DSV Tuntut Saman Malu & Permohonan Maaf Tak Duduk Diam Nyawa Anak Diperlekeh, DSV Tuntut Saman Malu & Permohonan Maaf

Sumber: Astro Gempak, Beautiful Nara & @RealAzimK 

Nak cerita lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia di https://t.me/kisahdunia

Sharing is caring!

Facebook

Telegram