Hiburan

Subuh Pun Tak Sempat – Fasha Sindir Produksi Tukar Calltime Sebab Bangun Lambat

Ramai yang melihat kerjaya sebagai seorang pelakon itu sebagai sesuatu yang menyeronokkan dan menguntungkan. Namun masyarakat sering terlepas pandang tentang peng0rbanan para pelakon bagi menjayakan sesuatu penggambaran sehingga berhasil. Mereka terpaksa menepati waktu calltime yang ditetapkan produksi, mengorbankan waktu rehat kerana penggambaran sehingga lewat pagi, meninggaIkan keluarga untuk mengikuti penggambaran di luar kawasan dan sebagainya.

BACA: Shooting Di Rumah Flat, Respon Fasha Bila Anak Duduk Atas Kerusi Jadi Tumpuan

Gambar sekadar hiasan

Bergelar anak seni sejak hampir 20 tahun, itulah yang perlu dihadapi Fasha Sandha. Seperti baru-baru ini, Fasha telah melepaskan rasa berangnya terhadap satu sikap produksi ini yang menukar waktu calltime sesuka hati di saat-saat akhir. 

Subuh pun tak sempat.. sampai set sunyi sepi

Luahan perasaannya itu telah dibuat menerusi IG story. Bagi memastikan penggambaran berjalan lancar, Fasha telah memulakan perjalanan seawal jam 5.15 pagi untuk sampai awal di set penggambaran sehinggakan dia tidak sempat menunaikan solat Subuh terlebih dahulu.

Kredit foto Kosmo

Janganlah feeling bagi calltime 6am

Malangnya dia yang tiba 10 minit lebih awal dan mendapati set penggambaran masih sunyi sepi berasa bengang apabila baru mendapat tahu waktu penggambaran telah ditunda sedikit kerana  pihak kru terlajak tidur.

Lebih baik layan anak suami di rumah

Disebabkan perkara sebegini, Fasha menyatakan ia adalah salah satu punca dia malas mahu kembali ke bidang lakonan semula dan menyifatkan lebih bermanfaat jika dia meluangkan masa di rumah untuk keluarga.

Difahamkan Fasha Sandha kini sedang menjalani penggambaran sebuah telemovie arahan Datuk Jurey Latif yang bertajuk Coklat Chip Special yang bertempat di sekitar Ayer Keroh, Melaka.

Sumber: Kosmo, MHE TV