Cinta & Perhubungan Inspirasi Viral

Suami Tak Kisah Kopekkan Udang, Isteri Syukur Dilayan Baik Meski Belum Ada Anak

Suami Tak Kisah Kopekkan Udang, Isteri Syukur Dilayan Baik Meski Belum Ada Anak 1
Jawatan Kosong

Sharing is caring!

Lain orang, lain rezekinya dalam apa jua aspek kehidupan baik dari segi pendapatan bulanan, hubungan dengan keluarga, kesihatan ataupun perihal zuriat. Membanding-bandingkan kelebihan dimiliki orang lain dengan kekurangan sendiri hanya akan menyebabkan tekanan. Namun jika manusia pandai bersyukur, percayalah Allah akan menggandakan lagi kebahagiaan dan keberkatan dalam cara yang tidak disangka-sangka.

BACA : Belum Merasa Hamil, Wanita Nangis Di Live Ditanya Tak Teringin Ke Nak Anak?

Tak pernah berangan pun dapat suami yang lain kerenah kita

Mungkin demikianlah kata-kata yang sesuai diberikan menggambarkan kehidupan pasangan Instafamous Beby Tora dan suaminya ini. Sejak berkahwin dari 2019 dahulu, Atierah Zulfatie sering diasak dengan pelbagai soalan sensitif berkaitan anak sehingga dia pernah menangis saat mengendalikan sebuah sesi IG Live. Memahami konteks rezeki dalam perspektif lebih luas, dia amat bersyukur dikurniakan teman hidup yang cukup baik.

Suami Tak Kisah Kopekkan Udang, Isteri Syukur Dilayan Baik Meski Belum Ada Anak 2


Suami selalu kopekkan udang & suap

Bahkan baru-baru ini, rakaman saat mereka sedang makan di sebuah warung nyata membuatkan ramai menumpang bahagia. Suaminya, Apit Johari dikatakan memang rajin mengopekkan kulit udang sebelum suapkan kepada isterinya. Mungkin effort tersebut nampak biasa atau hanya benda kecil, namun nilai paling penting yang dapat disaksikan adalah bagaimana si suami tidak berkira dalam melayani kerenah suri hati tercinta.

@bebytoratora

♬ ONLY – LeeHi

Takpe takde anak, boleh manja lebih…Bahagia tu Allah bagi dalam banyak cara

Menjengah ke ratusan komen netizen, ramai yang menyifatkan Tirah sangat beruntung dilayan bak permaisuri oleh Apit. Rezeki bukan semestinya memiliki anak semata-mata, bahkan diberikan suami yang baik juga sebuah anugerah tidak ternilai.


Suami Tak Kisah Kopekkan Udang, Isteri Syukur Dilayan Baik Meski Belum Ada Anak 3

Suami Tak Kisah Kopekkan Udang, Isteri Syukur Dilayan Baik Meski Belum Ada Anak 4 Suami Tak Kisah Kopekkan Udang, Isteri Syukur Dilayan Baik Meski Belum Ada Anak 5 Suami Tak Kisah Kopekkan Udang, Isteri Syukur Dilayan Baik Meski Belum Ada Anak 6

Sumber : TikTok bebytora

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Tersasul Panggil Kamal Adli ‘Sayang’ Di Live TV, Uqasha Senrose Tertunduk Malu
🔥Berkali Ranapkan Cubaan Gol JDT, Kekacakan Kevin Mendoza Buat Ramai Tak Keruan
🔥[VIDEO] Mak Engku Jiwai Watak Saat Shooting, Tertampar Muka Amelina Betul-Betul

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Youtube

Facebook