Viral Cinta & Perhubungan

Suami Remove Makeup Isteri Lepas Wedding, Berdekah Warna Kulit Sebenar Kantoi

Suami Remove Makeup Isteri Lepas Wedding, Berdekah Warna Kulit Sebenar Kantoi 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Di hari pernikahan, ada wanita cuma gemarkan makeup yang ringan-ringan sahaja agar wajah asli mereka tidak ‘tersorok’. Pun begitu, pastinya setiap pengantin perempuan mahu nampak anggun di hari bahagia mereka sekali gus meminta MUA membuat solekan yang sedikit tebal. Apa yang paling penting, kecantikan mereka terserlah lagi-lagi ketika dilihat oleh suami dan juga tetamu lain.


BACA : [VIDEO] Cuak Bangun Pagi Sebilik Dengan Perempuan, Pengantin Terlupa Dah Kahwin

Walaupun tanpa solekan, wajah aslinya dah tersedia lawa

Begitu juga kisahnya dengan wanita di bawah ini. Mengenakan beberapa persalinan berbeza di hari perkahwinannya, dia nampak anggun dengan solekan yang begitu sempurna. Namun jika dilihat kembali, wajah aslinya tanpa makeup juga memang sudah tersedia cantik.

@ynssh_

Makeup by @meilodhie_gallery || attire : @ranykholik #gapernahfyp #makeupwedding #tangsel #cantik

♬ Remix Wek – Rausan™️🔊🔊🎵🇲🇨📍

Suami tolong remove makeup kahwin…Eh kenapa hidungya macam tu?

Tetapi, tak sangka pula selepas bersanding, suaminya telah bantu membersihkan solekan wanita tersebut. Dengan sapuan kapas yang pertama saja, isterinya mula tergelak besar kerana kini warna kulit muka sebenarnya yang hitam-hitam manis sudah terbongkar. Nampak seperti tidak kisah, lelaki berkenaan hanya sambung mengelap wajah isterinya seperti biasa tanpa merungut.


@ynssh_

😂😂

♬ original sound – Y U L I A – Y U L I A

Sampai merah pipi sis kena tonyoh dengan kapas…Pakailah minyak zaitun

Menyifatkan sapuan kapas itu agak kuat, netizen mengakui sangat terhibur dengan gelagat suami isteri ini. Melihat kemanisan gurau senda tersebut, ada pula yang berseloroh moga-moga mereka sendiri dapat bertemu jodoh kelak.


Suami Remove Makeup Isteri Lepas Wedding, Berdekah Warna Kulit Sebenar Kantoi 2 Suami Remove Makeup Isteri Lepas Wedding, Berdekah Warna Kulit Sebenar Kantoi 3 Suami Remove Makeup Isteri Lepas Wedding, Berdekah Warna Kulit Sebenar Kantoi 4

Sumber : TikTok YULIA

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Instafamous Tunjuk Pampers Anak Sepah Dalam Rumah-“Istighfar Tengok Video Ni”
🔥[VIDEO] “Respect Orang Sis”-Wanita Cantik Ini Menangis Ditegur Badan Tak Slim
🔥Isteri Pertama Dah Cukup Baik Tapi Tetap Kahwin 2, Lelaki Dedah Sebab Sebenar

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram