Cinta & Perhubungan Realiti Hidup

“Suami Orang Lagi Pro” – Ini Pengakuan 4 Wanita Yang Gemarkan Laki Orang!

Perkahwinan adalah suatu ikatan yang teguh antara dua hati yang saling menyayangi antara satu sama lain. Untuk memastikan rumah tangga kekal utuh dan harmoni, setiap pas4ngan suami isteri haruslah memberikan komitmen yang tinggi agar tidak menyakiti pas4ngan masing-masing. Namun begitu, perkahwinan bukan lah lagi satu jaminan kesetiaan pada zaman masa kini. Ianya mudah dicemari apabila salah satu pihak mengambil kesempatan terhadap p4sangannya sendiri.

BACA: Nak Tampak Eksklusif Di Hari Perkahwinan? Wajib Baca Tips Perkahwinan 2019 Ni

Gambar sekadar hiasan.

Hari ini, media sosial sering dipenuhi dengan kisah perceraian dan kecurangan pas4ngan suami isteri. Ditambah pula dengan kisah orang ketiga yang begitu bangga memporak-perandakan rumah tangga orang lain. Melalui perkongsian akaun Twitter @nurfitriainii, dia berkongsi beberapa kompilasi pengakuan daripada pihak yang tidak mahu dikenali namun pernah mengakui mempunyai hubungan su1it bersama suami orang.

I dalam hubungan terlarang dengan suami orang. I tau ni salah & selalu beritahu dia apa kami buat ni salah tapi dia suruh I relaks sebab kitorang bukan ada pape pun (tak declare pape) tapi dia bawak I masuk rumah bila isteri dia selalu takde sebab dia doktor. Azam tahun baru takank jumpa dah. Tapi dia ajak dating esok. Tolong maki I cakap jangan mengada please

I setujuuu. I selalu puas bila s*ks dengan suami kawan I. Nasib baik dia tengah pantang, sekarang I tengah jaga keperluan suami dia..tehee

Suami orang dah pro

I m*in dengan suami orang & suruh dia ceraikan bini dia…Jahat ke?

Jika ini realiti perkahwinan, aku lebih rela membujang sampai ke tua

Kompilasi pengakuan ini mendatangkan kemarahan netizen dan ratanya takut akan masa depan rumah tangga masing-masing.

Ini la realiti hidup…tak salah pilih jodoh sebab kita kawin bukan sehari dua

Menangis baca ni…ya Allah jauhkanlah benda macam ni dari rumah tanggaku

Gambar sekadar hiasan.

Bila baca rasa nak pengsan..Allah aku takut..nauzubillah

Takutnya hidup ni…kawin ni memang perjudian hmm

Lepas baca ni rasa susah nak percaya lelaki even suami sendiri nanti

Sumber: Twitter nurfitriainii

like
love
2
haha
wow
1
sad
4
angry

- Kerja Kosong | Latihan Industri | Praktikal. Klik untuk Info lanjut.

Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.
This error message is only visible to WordPress admins

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.