Cinta & Perhubungan Hiburan

“Selagi Dia Bernafas, Saya Akan Jaga Dia Sepenuh Hati…” – Zara Zya

Bagi yang mengikuti perkembangan pelakon dan usahawan Zara Zya di media sosial, sudah pasti mengetahui bahawa dia memiliki beberapa ekor kucing di rumah. Kucing-kucingnya itu dibela dengan kasih sayang sampai sihat-sihat semuanya. Zara juga gemar memuatnaik foto dan video kucingnya di Instagram untuk dikongsikan bersama para pengikut setianya di entri tersebut.

BACA : “Padam Atau Saman Fitnah!” – Zara Zya Bengang Blogger Buat Publisiti Murahan

Zara Zya bersama kucing-kucingnya

View this post on Instagram

Semua badmood hari ni eh? Sampai mommy kena gigit dgn Mohawk 🤔 @beshetik

A post shared by Zara Zya (@zarazya) on

Menerusi posting terbaru di IG, Zara Zya telah berkongsikan satu video seekor kucingnya yang diberi nama Ramlal. Menariknya adalah Ramlal merupakan kucing istimewa yang dibelanya sejak dari lahir.

Dulu waktu dia lahir, doktor cakap suruh m4tikan sebab dia tak kuat. Dia ada jangkitan pada kaki sampai kaki kena potong.

Menurutnya, Zara hanya berpegang pada satau iaitu selagi Ramlal bernafas dia akan menjaganya dengan sepenuh hati. Zara bersyukur kerana tidak menyangka kucing istimewanya itu semakin aktif.

Betullah cakap orang, kalau kita yakin dan sayangkan sesuatu tu, jagalah dia sebaik mungkin. AjaI m4ut ketentuan Allah. Panjang umur Ramlal. Mommy doakan supaya Ramlal terus sihat sampai bila-bila tau.

Jelas sekali posting Zara Zya ini telah mencuri tumpuan ramai terutama sekali bagi si pencinta kucing apabila rata-rata netizen memuji dan mendoakannya kerana menjaga Ramlal dengan penuh kasih sayang.

Terima kasih Zara jaga Ramlal dengan penuh kasih sayang

Sesungguhnya hati kamu betul2 ikhlas menyayanginya

Semoga Ramlal panjang umur & Zara dimurahkan rezeki

Sumber : IG Zara Zya

like
1
love
haha
wow
sad
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.