Viral

“Sebab Sayang Aku Tahan”-Gadis Couple Dengan BFF Sendiri, Rupanya Panas Baran!

Pada usia muda, kita memang tidak dapat lari daripada perasaan ingin bercinta. Namun begitu, perhubungan tersebut haruslah berlangsung dengan ‘sihat’ dan tidak menimbulkan kemudaratan. Seperti kisah yang dikongsikan oleh seorang gadis menerusi Twitternya baru-baru ini, nampaknya dia terpaksa berhadapan dengan hubungan cinta yang agak toxic. Lebih mengejutkan, teman lelakinya seolah-olah berubah menjadi orang lain selepas menunjukkan ‘belang’ sebenar.

Baca : Penantian 4 Tahun Lebur, Gadis Terkejut Pakwe Tercinta Rupanya Bukan Lelaki!

Gambar sekadar hiasan

Sebab sayang aku tahan walaupun dia keluar dengan perempuan lain

Menurut gadis ini, mereka berdua mula berkenalan sejak 4 tahun lalu dan menjadi sahabat rapat yang tidak segan berkongsikan masalah. Namun lama-kelamaan, mereka berdua telah terjatuh hati dan mengambil keputusan untuk bercinta. Malangnya, si teman lelaki mula membuat perangai suka melayani perempuan lain. Sebagai teman wanita, sudah pastilah gadis ini merasa bengang dengan tindakan boyfriendnya itu.

Dia tarik aku ke tepi dan genggam sampai lebam

Malangnya, keadaan bertambah teruk kerana teman lelakinya menjadi semakin tidak terkawal. Dedah gadis ini lagi, lelaki itu berani bertindak kasar sehingga menyakitkan diri gadis ini. Siapalah yang dapat menyangka lelaki yang dikenali sebagai sahabat baik kini sanggup bertindak sedemikian rupa.

Aku punyalah takut sampai tunduk dalam Grab

Serik dengan sikap panas baran lelaki ini, gadis tersebut nekad memutuskan hubungan mereka dan membuat laporan kepada pihak berkuasa. Namun, lelaki itu masih berani-berani membuat ugutan untuk melakukan sesuatu bagi memusnahkan hidup gadis berkenaan. Di akhir perkongsiannya, gadis ini sempat menegaskan bahawa perkenalan yang lama bukanlah kayu ukur untuk kita benar-benar mengenali seseorang individu.

Sumber : Twitter Asyantsya

[instagram-feed]