Hiburan

Saya Mohon Maaf Kepada Semua, Jika Selama Ini Terasa Hati Dengan Saya – Diva AA

Saya Mohon Maaf Kepada Semua, Jika Selama Ini Terasa Hati Dengan Saya – Diva AA

Nama pengacara Azwan Ali atau lebih dikenali kini dengan panggilan Diva AA, boleh dikatakan begitu sinonim dengan kontroversi panas.

Bagai tidak lekang dengan cerita yang kurang enak kerana dia diketahui begitu lantang mengkritik apa juga yang dirasakannya perlu melalui laman sosial miliknya.

Namun, bersempena bulan mulia ini, Diva AA mengambil pendekatan mengambil yang jernih dan meninggalkan yang keruh. Ya, mungkin ramai terkejut namun Azwan bukanlah seburuk yang disangka, ternyata dia juga mempunyai perasaan seperti orang lain.

“Saya mohon maaf kepada semua, jika selama ini terasa hati dengan apa yang saya katakan.

“Sebagai manusia, sudah pasti tidak lepas daripada melalukan kesilapan. Saya juga sudah memaafkan semua orang di sekeliling saya. Saya anggap apa yang berlaku itu biarlah berlalu,” katanya kepada Sinar Harian.

Saya Mohon Maaf Kepada Semua, Jika Selama Ini Terasa Hati Dengan Saya – Diva AA

Katanya lagi, apa yang ditulisnya menerusi laman Instagram adalah atas nama sebagai seorang rakyat Malaysia dan juga penonton khasnya.

“Saya bercakap atas kapasiti sebagai rakyat negara ini mahupun penonton tv.

“Kalau tidak boleh menerima kritikan, bagaimana nak maju industri seni hiburan tempatan,” katanya lagi.

Ketika ini, pengacara yang sudah berada dalam industri seni lebih dari 20 tahun ini sedang mengerjakan umrah yang menjadi rutinnya setiap kali Syawal tiba.

“Tenang rasanya apabila berada di hadapan Kaabah sambil mulut terus berzikir mengingatiNya. Itulah kepuasan sebenar yang saya rasakan,” katanya. – Sumber: Sinar HarianSaya Mohon Maaf Kepada Semua, Jika Selama Ini Terasa Hati Dengan Saya – Diva AA

Tags

Youtube

Facebook

Telegram

Kisah Dunia Telegram