Home ยป “Salman Khan Nie Memang Nampak Macam Keras Dan Ganas,Tapi Ada Satu Benda Yang Dia Lemah”-Bollywood Bongkar Kelemahan Salman Yang Buat Ramai Orang Terpegun
Hiburan

“Salman Khan Nie Memang Nampak Macam Keras Dan Ganas,Tapi Ada Satu Benda Yang Dia Lemah”-Bollywood Bongkar Kelemahan Salman Yang Buat Ramai Orang Terpegun

Bila sebut sahaja nama Salman Khan, ramai orang tahu bahawa lelaki ini menjadi antara hero Bollywood kegemaran ramai selain daripada Shah Rukh Khan. Pelakon dari bumi India ini yang bertubuh sasa di katakan masih lagi bujang dan tidak menikah walaupun usianya sudah masuk lebih dari 50 tahun. Bila di tanya adakah dia punya perancangan untuk mahu berkahwin? Salman menjawab dia tidak yakin akan menjadi suami yang baik namun masih punya kemahuan untuk menimang cahaya mata.

Di dunia Bollywood, Salman mungkin selalu mencetuskan kontroversi dengan pelbagai berita yang kurang enak membuatkan kadang-kadang imejnya tercalar. Dia di lihat sebagai seorang lelaki yang kuat, gagah dan agak serius bila berdepan dengan ramai orang namun ada satu kelemahan yang ada pada diri Salman Khan. Salman seorang yang mudah kalah dengan golongan kanak-kanak. Ya benar sekali.

Salman sangat mudah tersentuh hati apabila ada anak-anak di hadapannya. Dia pernah berkata dia yakin mampu menjadi ayah yang sangat baik namun bukan suami yang baik dan itu membuatkan dia masih membujang hingga kini.

Ke mana sahaja Salman pergi dan jika ada anak-anak di situ, maka mereka di layan oleh Salman Khan dengan sangat baik dan mesra. Ada satu peristiwa yang membuatkan ramai netizen di India sangat kagum dan memuji Salman apabila dia berjumpa dengan seorang ayah yang meminta derma dari Salman.

Ayah itu sudah tua dan dia berharap agar Salman boleh menghulurkan sebarang wang padanya untuk mencukupkan jumlah bayaran buat rawatan. Salman yang tidak boleh mendengar tentang anak-anak yang sakit turut merasa sedih.Waktu itu dia tidak membawa sebarang wang yang banyak.Apa yang di lakukan oleh Salman ialah dengan menghulurkan nombor terlefon doktor peribadinya kepada ayah tersebut supaya semua kos rawatan itu di masukkan ke dalam bill perubatannya. Tidak hairan ramai yang memuji Salman dan dia di katakan seorang lelaki yang sukar untuk di benci walau ada melakukan kesalahan tertentu.

Ini kerana dia ada sekeping hati yang sangat baik dengan dunia kanak-kanak. Respect!

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke kisahdunia@kayzasia.com Info Lanjut.

like
love
haha
wow
sad
angry

Apa Komen Anda