Home ¬Ľ Saintis Jepun Berjaya Cipta Makanan Seperti Burger Dari Tahi Manusia
Viral

Saintis Jepun Berjaya Cipta Makanan Seperti Burger Dari Tahi Manusia

Bila bercakap tentang hasil ciptaan canggih,mestilah Jepun menjadi antara negara yang berjaya mendominasi. Pendek kata orang Jepun punya otak memang sangat geliga dalam menghasilkan sesuatu.Tidak di nafikan Jepun di katakan mempunyai kehidupan yang jauh lebih moden berkali ganda dari Malaysia. Banyak produk yang kita import dan pakai pun hasil ciptaan pereka dari Jepun.

Namun begitu ada juga banyak ciptaan pelik dan aneh yang wujud dari Jepun di katakan tidak masuk akal.Bagi kita ibarat macam bertentangan dengan fitrah manusia. Contohnya di sana ada kedai makan yang menjamu makanan dengan menyediakan banyak hiasan pelik dalam kedai. Ada juga yang menggunakan tubuh badan wanita sebagai objek untuk menghidangkan makanan. Jijik betul bila dengarkan?

Namun yang ini rasanya lagi dasyat. Tahukah anda kerajaan Jepun mahu menyelesaikan masalah tompokan endapan kotor dari najis manusia. Makanya seorang saintis mereka bernama Mitsuyuki Ikeda berjaya menggunakan endapan najis itu dengan melakukan beberapa proses hingga boleh di jadikan makanan.

Kemudiannya, hasil yang terbentuk di gunakan bersama dengan pencecah perisa steak. Kiranya korang akan rasa steaklah dekat makanan yang terhasil itu.Antara bentuk makanan lain yang berjaya di hasilkan ialah burger steak hasil dari najis manusia.Yang dalam gambar bawah siap packing lagi.Saintis ini juga mengalukan orang ramai untuk membeli burger steak najis manusia hasil ciptaannya.

Ada juga ramai yang selera nak makan semua burger tu.

Korang rasa ada selera tak nak telan burger macam ini? Rasa loya betul tekak nak telan. Tapi mereka memang selalu membuat inovasi yang pelik lagi aneh.

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke kisahdunia@kayzasia.com Info Lanjut.

like
love
haha
wow
sad
angry

Apa Komen Anda