Viral

“Rasa Macam Insan Terpilih” -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah

"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Semalam, viral moment indah hari perkahwinan gadis yang baru berusia 18 tahun. Perkara yang paling hangat dibualkan ramai adalah kejutan istimewa daripada suaminya iaitu sebuah kereta mewah yang dibeli secara tunai.


BACA : [VIDEO] Nikah Umur 18 Tahun, Pengantin Nangis Suami Bagi Kereta Mewah Beli Cash

@ayunieso24

Tq suami , supprise kan MUSTANG pd hari perkahwinan kita hari ni , walaupon usia kita baru 18 tahun! Nt yuni akn cerita mcm mana kami capai tahap ni

♬ original sound – ayunieso

Tak sangka bisnes ‘laku keras’ hingga raih RM1 juta dalam 2 minggu

Menerusi portal mStar, Anes Ayuni Osman mengakui masih terkejut dengan perubahan yang berlaku dalam hidupnya. Menurut pengantin muda ini, nasib mereka berdua bagaikan berubah sekelip mata selepas perniagaan yang diusahakan ‘laku keras’ hingga meraih pendapatan lumayan mencecah RM1 juta dalam tempoh cuma 15 hari.


"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 2

"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 3

"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 4

Rasa macam insan terpilih…niat awalnya nak cukupkan duit kahwin

Gadis yang berasal dari Pasir Mas ini dan suaminya iaitu Ahmad Weldan Zulkefli akui langsung tidak pernah impikan kejayaan sebesar ini. Jelasnya, niat mereka mulakan bisnes pada awalnya memang untuk kumpulkan modal kahwin. Tapi berkat doa dan perancangan Allah, mereka sangat bersyukur dikurniakan rezeki lebih.


"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 5

"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 6

"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 7

Memang dah beli kereta tu seminggu lepas tapi tak sangka boleh keluar secepat itu

Mereka sememangnya telah merancang untuk membeli kereta tersebut seminggu yang lepas, tetapi gadis ini langsung tak menyangka ia datang tepat pada hari pernikahan mereka. Dalam pada itu, Ayuni berharap agar kisahnya dapat dijadikan contoh terbaik kepada anak muda di luar yang masih takut untuk memulakan bisnes atau berkahwin pada usia sebegini.

"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 8

"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 9

"Rasa Macam Insan Terpilih" -Pengantin Muda Buka Mulut Mampu Beli Kereta Mewah 10

Sumber : mStar, TikTok ayunieso

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Terima Mesej ‘Jijik’ Pendakwah Terkenal, Wanita Kesal Suami Sendiri Tak Percaya
🔥Dapat Tahu Kena Bersalin Czer, Isteri Menangis Ketakutan Asyik Pegang Perut
🔥Ada Benda Snap Gambar Masa Tidur, Kisah Seram Gadis Malaysia Viral Ke IndonesiaKisah Dunia Telegram

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook