Hiburan Viral

Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff

Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Bagi yang selalu mengikut perkembangan usahawan terkenal Datuk Seri Aliff Syukri dan juga isteri pasti sudah terbiasa melihat kehadiran si kecil Ameena. Si kecil bermata bulat ini merupakan anak angkat kepada pasangan berkenaan sejak dari bayi lagi.


BACA: Datuk Aliff Confident Nyanyi Live Lagu Raya, Belum Habis Pengacara Dah Berdekah

Datuk Aliff share gambar waktu keluarga pakai baju raya sedondon…Elok semua duduk atas tangga

Terbaru, Datuk Aliff telah pun berkongsi gambar mereka sekeluarga sambil memperagakan baju raya berwarna biru sedondon di media sosial. Masing-masing dilihat tersenyum manis duduk di ruangan tangga kediaman mereka.

Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 2

Bila tengok gambar, mata tertumpu dekat Ameena…Nampak terpinggir sedih je muka

Walau bagaimanapun, timbul pula isu di mana ramai yang mempersoalkan tentang posisi Ameena sewaktu bergambar apabila diletakkan terlalu hujung. Malah ada yang konon mengaitkan pandangan jauh si cilik tersebut dalam gambar berkenaan seolah-olah kekurangan kasih sayang.


Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 3

Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 4

Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 5

Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 6

Banyaknya masa diorang pertikai dan buat andaian sendiri…Bersyukur datuk datin jaga penuh kasih

Akan tetapi, ada yang masih berfikiran positif dan memandang susunan kedudukan tersebut hanyalah secara kebetulan. Jelas mereka, isu kecil seperti itu tidak sepatutnya dibesarkan kerana ia boleh menimbulkan salah faham kepada orang ramai. Sedangkan, Datuk Aliff sama sekali tidak membezakan anak-anaknya.


Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 7

Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 8

Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 9

Posisi Ameena Dalam Foto Dilabel Sisih Anak Angkat? Netizen Backup Datuk Aliff 10

Sumber: Facebook Datuk Aliff Syukri

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Dr Amalina Dikecam Gara-Gara Tak Balik Kerja Malaysia, Dr Rafidah Bidas Balik
🔥21 Tahun Hidup Tak Makan Nasi, Wanita Dedah Rasa Loya Sebab Nampak Macam Ulat
🔥Kena Block Beri Pendapat Pasal Dr Amalina Kutuk KKM? Pakar Ini Kongsi Cerita

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Tonton Video Pilihan

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram