Hiburan

Penangan ‘Baby Sayang’ Sampai Viral, Mira Filzah Nak Netizen Lihat Perkara Baik

Baru-baru ini viral satu rakaman video Instagram (IG) live milik seorang selebriti iaitu Mira Filzah. Dalam video tersebut Mira telah ditanyakan sama ada dia lebih suka panggilan ‘baby’ atau ‘sayang’. Namun reaksi Mira memilih kedua-dua panggilan itu lalu mengungkapkannya dengan manja sekali telah membuat para netizen yang tidak keruan sehingga ada yang menghasilkan video parodi.

BACA : [VIDEO] “Sengih Sorang Aku”- MV Lagu Hindustan Mira Filzah Buat Ramai Blushing

Baby sayang…

View this post on Instagram

Goodnight babysayang ❣️ . #MiraFilzah #babysayang

A post shared by MIRA FILZAH (@mira.filzahh_) on

Tidak pernah sangka panggilan itu akan menjadi viral, Mira juga terkejut kerana perkataan tersebut digunakan secara meluas sehingga menjadi trending.

Bila dah viral ini sebenarnya ada kebaikan dan keburukan juga. Sejujurnya saya tidak terfikir langsung ia akan viral.

Menurut Mira, video live chat ini dirakam bagi mengisi masa lapang bersama para peminatnya dan jawapan itu diberikan secara spontan saja.

Tambahnya lagi, pada ketika itu dia menerima beberapa soalan perbandingan sehinggalah soalan mengenai ‘baby sayang’ itu muncul.

Saya pun tak sangka jawapan yang saya berikan itu menjadi viral apabila ada seorang hamba Allah telah merakam live chat tersebut lalu dimuat naik semula sampai jadi trending di media sosial.

Turut terkena penangan ‘baby sayang’ itu termasuklah dalam kalangan selebriti  apabila ia digunakan dalam beberapa babak drama.

Tak sangka langsung, selepas video ini viral terdapat selebriti yang membuat lagu dan juga digunakan dalam beberapa buah drama. Saya harap umum dapat melihatnya sebagai satu perkara yang baik.

Sumber : IG mira.filzahh Harian Metro

like
love
haha
wow
sad
1
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.