Semasa Viral

Pantun lengkap David Teo

Pantun lengkap David Teo 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Image result for david teo pantun

Minggu lalu tular satu negara tentang kes David Teo ditampar oleh pelakon dan pelawak, Mat Over semasa menghadiri sesi program dialog TN50 bersama Perdana Menteri di Putrajaya.

Sebelum berlakunya insiden David Teo ditampar, beliau telah memulakan kata-kata dengan sebaris pantun namun belum sempat dia menghabiskan pantun itu, dia terus ditampar oleh Mat Over.

Seperti ramai yang tahu, David Teo pemilik syarikat produksi MIG ini memang terkenal dengan suka berpantun. Ini membuat kan ramai yang ingin tahu kesudahan pantun yang tergantung tempoh hari.

Jika kita tonton video yang menjadi tular minggu lalu, kita boleh dengarkan David berpantun,

“Sekali itu ombak sampai ke pantai, selalu pantai itu…”

Ha ini dia pantun lengkap yang ingin David sampaikan tempoh hari,


“Sekali itu ombak sampai ke pantai, PM jemput saya datang bersantai”.

Sungguh kreatif pantun David Teo itu.

Sedikit info tentang insiden tampar yang berlaku minggu lalu,

Insiden itu terjadi apabila David menyuarakan ketidak puasan hatinya terhadap moderator sesi dialog tersebut iaitu, Datuk Rosyam Nor yang dikatakan tidak adil kerana hanya lebih tertumpu kepada orang hadapan sahaja.

Suasana agak tegang ketika itu apabila, Rosyam berkata jangan komen kerjanya sebagai moderator dan seharusnya David harus berkelakuan baik di hadapan Perdana Menteri dan keadaan kembali tenang seketika sebelum Mat Over datang ke arah David lalu menampar David.

Sehubungan dengan insiden itu, Mat Over memberi penerangan mengapa dia menampar David adalah kerana dia ingin mengajar penerbit tersebut cara beradab terutamanya di hadapan Perdana Menteri.


Menurutnya lagi, dia tidak kesal di atas apa yang telah dia lakukan kerana baginya David tidak menghormati Perdana Menteri dan Rosyam selaku moderator.

Mat Over juga berkata sebagai rakyat Malaysia, kita perlu ada adab dan hormat menghormati

Sumber : EDITORIAL MH

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.


Samsung Galxy note 20
Portal Cari Jodoh Muslim

Tonton Video Pilihan

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram

Kisah Dunia Nak cerita viral & trending setiap hari? Tidak Ya