Santai

Overnight Kat Ofis Rasa Diperhati, Tergerak Nak Buat Video & Ini Yang Terjadi!

Budaya overnight atau berada di tempat kerja sehingga lewat malam untuk menyiapkan tugasan sudah menjadi satu budaya kerja yang sering diamalkan segelintir rakyat Malaysia. Walaupun perkara ini dilihat agak keterlaluan, hakikatnya tiada pekerja yang ingin melakukannya kecuali dalam keadaan tertentu yang membuatkan mereka terdesak untuk menyiapkan tugasan kerja seperti deadline yang semakin menghampiri.

Gambar sekadar hiasan

BACA: Seram! Penampakan Atas Bumbung Kereta Buat Ramai Terganggu, Prank Atau Benar?

Viral mengenai video tentang seorang lelaki ini, apabila dia membuat keputusan untuk bermalam di pejabatnya seorang diri bagi menyiapkan kerja. Entah mengapa tiba-tiba dia rasa seperti diperhatikan seseorang dari arah belakang. Disebabkan itu, dia telah merakamkan suasana di belakangnya dan setelah dilihat semula rakaman itu, tak sangka ini yang berlaku!

Video berdurasi 18 saat itu pada asalnya panjang dan telah dipendekkan lelaki itu untuk memfokuskan pada bahagian kerusi di belakangnya yang tiba-tiba bergerak dengan sendiri.

Berikut adalah cerita penuh yang dikongsikan rakannya di Twitter.

Dia rasa ada orang pandang 

Ada perempuan pandang dia drpd jauh 

Seorang individu yang mengakui dirinya boleh melihat sesuatu dari alam lain menyatakan sememangnya terdapat jin yang berada dalam video tersebut.

Dia berdiri dkt kerusi tu. Dia tolak je 

Allah izinkan saya nampak.. mcm perempuan tua 

Menurut lelaki itu, jin yang berada di kerusi itu dan menyerupai seperti perempuan tua hanya ingin mengusik lelaki berkenaan. Malah, dia juga melihat beberapa jin lagi yang kelihatan tetapi mereka cuma lalu sahaja dan tidak berhenti untuk mengganggu lelaki itu.

Dalam masa sama, terdapat juga segelintir netizen yang mempermainkan perkara itu dengan gurauan.

Oh angin.. kau kirimkan kalimah cintaku 

Tu angin bini mengamuk balik lambat 

Sumber: Twitter NasirPasir

like
1
love
1
haha
1
wow
sad
angry

Nak Tahu Citer Viral Hari ini di FB Messenger?