Semasa

Muat Naik Foto Tapi Censored Bahagian Kaki, Aedy Ashraf Cetus Persoalan Netizen

Pelakon kacak dan ‘sado’, Aedy Ashraf sering menjadi tumpuan utama para peminat. Mana taknya, selain memiliki paras rupa yang menarik, lakonan terbarunya dalam drama bersiri Cinta Tiada Ganti sebagai watak Mukhriz amat berkesan dan dipuji oleh penonton setia drama berkenaan.

BACA: Petronas Berjanji CSR Akan Diberi Tanggungjawab Utama Di Sarawak

Sponsored
Anda sedang mencari kerja?Ada berita baik untuk anda!!!

Baru-baru ini, Aedy ada memuat naik foto terbaru bersama kereta jenis Haval miliknya di laman Instagram. Walaubagaimanapun, dia dikatakan telah menimbulkan kontroversi apabila sengaja membuat ‘censored’ pada bahagian kakinya dalam foto tersebut.

Perkara tersebut mencetuskan banyak persoalan dalam kalangan netizen. Terdahulu, Aedy juga pernah dikecam kerana memuat naik foto badannya yang menyerupai tattoo semasa di Bali. Jadi mereka mengandaikan Aedy telah membuat perkara yang sama pada kakinya juga.

Got tattoo on ur leg hahaha

Pakai tatu eh

Kenapa ade blur kat situ…ade tattoo ke?

Ada blur kat kaki…kurap ke

Dalam pada itu, ada juga netizen yang berpendapat jika ada tattoo sekalipun, ianya hanya palsu. Dan Aedy mengaburkan bahagian berkenaan untuk mengelakkan daripada dikecam oleh orang ramai lagi.

Nanti tak blur…pakat meroyan pulak

Namun begitu, para peminat yang selalu menggilakan pelakon kacak berkenaan tidak mempedulikan perkara tersebut dan sentiasa membanjiri ruangan komen dengan pujian terhadapnya.

Hari2 hensem

Hi Mukhriz

Love you tiap ari tengok cerita kamu ngn ara

Sumber: IG aedyxashraf

1
like
5
love
7
haha
wow
1
sad
4
angry

Nak Tahu Citer Viral Hari ini di FB Messenger?