Cinta & Perhubungan Realiti Hidup Viral

“Menyusahkan!” – Bini Terpaksa Bersalin C-Sect, Laki Boleh Marah-Marah Sebab..

Menjadi tanggungjawab sebagai seorang suami untuk melindungi isteri dalam apa jua keadaan sekalipun. Sebaik sahaja diijabkabulkan, suami mempunyai tanggungjawab yang sangat besar untuk memastikan si isteri sentiasa mencukupi lebih-lebih lagi apabila bakal menimang zuriat. Segala persiapan perlu dilakukan dengan lebih awal untuk mengelakkan sebarang masalah tidak cukup wang di kemudian hari jika melibatkan urusan di h0spital.

BACA : ‘Selfie Terakhir Kita..’ – Sebak Coretan Suami Ini Buat Arwah Isterinya

Itulah apa dikongsikan oleh individu yang menggunakan nama @julesxanne di Twitter tentang seorang suami yang memarahi isterinya apabila mereka terpaksa menanggung bil h0spital yang tinggi gara-gara bersalin secara pembed@han atau C-Section.

Gambar Sekadar Hiasan

Menurutnya, dia bukanlah mahu memasang telinga akan perbualan suami isteri tersebut tetapi disebabkan berada di w@d, jadi katil mereka saling berdekatan dan boleh mendengar setiap butir bicara yang diungkapkan.

“Siapa suruh awak beranak 0perate? Siapa nak bayar sekarang? Menyusahkan!”

Gambar Sekadar Hiasan

Walaupun si isteri tidak menjawab sepatah apa pun, tetapi @julesxanne masih boleh mendengar dia menangis. Suami ini masih tetap membebel memarahi isterinya dengan nada suara yang rendah.

Gambar Sekadar Hiasan

Takde simpan duit untuk isteri ke? 9 bulan mengandung

Gambar Sekadar Hiasan

Ramai lelaki di luar sana gaji kecil tapi sanggup kerja keras demi anak isteri

Ekoran daripada kisah yang dikongsikan itu, rata-rata netizen menyelar sikap si suami yang tidak mahu menjalankan tanggungjawab untuk membayar bil pembed@han h0spital untuk isterinya.

Biadap. Ingat doktor pon senang2 je nak C-Sect pesak1t?

100++ kan? Bukan seribu kan? Berkira sampai macam tu?

Sedihnya dapat suami macam ni

Buat anak reti, tanggungjawab tak reti..

Macam mana nak murah rezeki..dengan isteri & anak2 pun berkira?

Laki macam tu baik kau tinggalkan je

Sumber : Twitter julesxanne

like
love
haha
wow
sad
1
angry

- Kerja Kosong | Latihan Industri | Praktikal. Klik untuk Info lanjut.

Tunggu sekejap yer..

0