Viral

“Mak Gila Viral!” – Netizen Kecam Tayang Anak Terlekat Jari Dalam Peti Ais

Memang tidak dinafikan gurauan sebenarnya boleh merapatkan lagi sesuatu hubungan antara keluarga, kek4sih, mahupun sahabat. Namun, tidak semua perkara boleh dijadikan sebagai bahan gurauan. Begitulah terjadi antara 2 beranak ini apabila si ibu sibuk merakam gelagat anak perempuannya yang menangis teruk gara-gara jarinya terlekat pada peti ais sambil disambut dengan hilai tawa adiknya.

BACA : “No Drama, I Can Do It” – Masih Takut Ubat, Ragam Adik Zarra Buat Ramai Berdekah

Budak itu bernama Maya Zarra Aleesya sebelum ini pernah viral dengan ragamnya yang sukar mahu memakan ubat. Sejak viral videonya itu, adik Zarra sering mencuri tumpuan ramai.

Pecah perut ibu hari ni..jari terlekat kat peti ais hahaha

Walaupun video tersebut dimuat naik pada tahun lepas tetapi apa yang dilakukan oleh ibu adik Zarra ini telah mendatangkan rasa kurang senang ramai apabila rata-rata mereka mengecam tindakannya.

Mak dia ni memang gila viral

Sampainya hati buat macam ni..aku tengok pun tak sampai hati

Dah viral sekali, up yang lain pulak. Banyak benda lain nak buat gurau

Sumber : FB Maya Dannya & Viral Media Johor

like
love
1
haha
wow
sad
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.