Hiburan

Lepas Baju, Kini Pakai Seluar Pula Terbalik. Cik Pia Bikin Ramai Berdekah!

Lepas Baju, Kini Pakai Seluar Pula Terbalik. Cik Pia Bikin Ramai Berdekah! 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Siapa saja yang tidak mengenali penyampai radio Suria FM iaitu Feeya Iskandar atau lebih mesra disapa ‘Cik Piah’. Gelagatnya yang bersahaja itu sering dikongsikan di media sosial. Pada Jun lalu, dia pernah mencuri perhatian ramai apabila memakai baju terbalik sewaktu berada di tempat kerja menerusi perkongsian di laman Instagram miliknya. Perkara itu sekali gus membuatkan netizen terhibur.


BACA : [VIDEO] “Badannya Padat Betul” – Ragam Comel Adam Malique Nampak Feeya Iskandar Pulang Buat Netizen Geram Dengannya!

Kisah sedih. Pakai baju terbalik pergi kerja..

Terbaru, Cik Piah sekali lagi membuatkan para pengikutnya di entri tersebut berdekah apabila seluar yang dipakainya itu pula terbalik. Perkara itu hanya disedari ketika dia sedang memandu. Dalam video itu juga, penyampai radio berusia 30 tahun ini sempat berceloteh di dalam keretanya gara-gara kesesakan lalu lintas dek kerana sudah terlewat ke tempat kerja.

Dah lambat lepastu baru perasan pakai seluar terbalik

Dalam pada itu, rakan sekerjanya iaitu Issey Fazlisham juga tidak ketinggalan untuk berkongsikan perkara lawak itu menerusi IG miliknya.


Pertama kali dalam dunia, aku jumpa orang pakai seluar terbalik

Gelagat Cik Piah itu ternyata telah mencuri tumpuan apabila rata-rata netizen terhibur lalu membanjiri komen mereka di entri tersebut. Malah, ada juga netizen yang turut mengalami masalah yang sama apabila bergelar seorang ibu.


Adoi kak Piah ni nasib baik dalam kereta lagi

Lepas Baju, Kini Pakai Seluar Pula Terbalik. Cik Pia Bikin Ramai Berdekah! 2

Lepas Baju, Kini Pakai Seluar Pula Terbalik. Cik Pia Bikin Ramai Berdekah! 3

Mak2 memang gitu. Sis pun pernah tudung terbalik banyak kali

Lepas Baju, Kini Pakai Seluar Pula Terbalik. Cik Pia Bikin Ramai Berdekah! 4

Lawa tak apa pakai terbalik tetap nampak lawa

Lepas Baju, Kini Pakai Seluar Pula Terbalik. Cik Pia Bikin Ramai Berdekah! 5

Menerusi posting terbarunya, Cik Piah turut menjelaskan kepada para pengikutnya mengapa dia sering memakai baju atau seluar terbalik apabila keluar ke suatu lokasi.

Gais korang kena faham urat mak2 ni banyak putus..

Lepas Baju, Kini Pakai Seluar Pula Terbalik. Cik Pia Bikin Ramai Berdekah! 6

Sumber : IG Feeya Iskandar , Issey Fazlisham

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Majlis Melamar Tayang Di Live TV Selama 6 Jam, Aktor Nangis Tengok Bakal Isteri
🔥Ibu Tunggu Hari Bersalin Dikecam Tayang Makan Nanas, Betul Ke Janin Akan Gugur?
🔥Sempat Berbalas Ayat Masa Perit Bersalin, Scene ‘Tak Logik’ RASN Curi Tumpuan

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram