Cinta & Perhubungan Viral

“Kepada Semua Haters…” – Isu Video Gedik Dalam Kereta, Ini Respon Instafamous

Baru-baru ini, viral di laman media sosial tentang satu rakaman video yang memaparkan seorang gadis yang ‘merajuk manja’ dalam kereta kerana diusik oleh teman lelakinya. Walaupun perkara itu dianggap agak biasa antara p4sangan yang bercinta, tetapi video itu mendapat lebih banyak kecaman daripada rata-rata netizen yang menyatakan perangai itu seperti terlebih ‘gedik’.

BACA: Dunia Akhir Zaman! Instafamous Kongsi Gambar Di Ranjang Tapi Ramai Backup?

Single jangan tengok

Kalau macam ni aku prefer single

Adik aku yang darjah 5 pun tak macam tu

Rasa macam nak tendang dia keluar dari kereta

Rupa-rupanya gadis ini adalah seorang instafamous yang terkenal dengan pelbagai video lakonan yang selalu trending di laman sosial. Shayla dan teman lelakinya juga pernah tercalon dalam kategori pihak yang viral di laman sosial.

Menerusi salah satu posting terbaru di laman Instagram miliknya, Shayla ada meluahkan kata-kata kepada para haters, yang mana mungkin merujuk kepada pihak yang mengecam dirinya pada video tersebut.

“Ini reaksi saya bila haters bercakap tentang saya. Saya tidak ada masa, tenaga, ataupun minat untuk benci haters, sebab saya terlalu sibuk menyayangi orang yang sayang saya”

Sumber: IG shaylamiey & Twitter matpiahdoh

[instagram-feed]