Cinta & Perhubungan Inspirasi Santai

Karang Surat Cinta Buat Ibu, Anak Dr. Halina Buat Ramai Menangis Sebab…

Sesungguhnya syurga bagi seorang anak itu terletak di telapak kaki ibu. Meskipun seorang ibu sanggup bertarung nyawa untuk melahirkan anak-anaknya, namun bukan emas dan permata yang diharapkan sebagai balasan. Cukuplah dengan menjadi anak yang soleh dan insan yang berguna kepada masyarakat, itu sudah memadai untuk membahagiakan hati seorang ibu. Ramai anak tidak menyedari, hanya dengan sekecil-kecil perbuatan itu sudah mampu untuk mengukir senyuman si ibu.

BACA: Ayah Sibuk Menagih, Anak-Anak Dihalau Mak Dari Rumah ! Hidup Terbiar!

Gambar sekadar hiasan

Itulah yang dilakukan oleh Sophea Isabella, anak kepada angkasawan negara Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan Dr. Halina. Meskipun baru berusia 8 tahun, anak sulung kepada kepada angkasawan negara itu terlihat begitu bijak dalam menunjukkan rasa sayang dan penghargaan terhadap ibunya. Semalam, Dr. Halina ada berkongsi satu foto di IG yang memperlihat sekeping surat ‘cinta’ yang ditulis oleh Bella.

Terima kasih ibu dan ayah kerana telah melahirkan saya, membesarkan saya, mendidik saya dengan ilmu agama dan menyayangi saya sepenuh jiwa. Sayang ibu dan ayah.

Surat ‘cinta’ daripada Bella itu benar-benar membuat Dr. Halina terharu sehingga dia menitiskan air mata. Perkongsian surat tersebut turut menarik perhatian warga netizen yang begitu kagum dengan surat yang ditulis dalam tulisan jawi itu. Meskipun baru sahaja berumur 8 tahun, Bella terlihat begitu lancar menulis dalam tulisan jawi.

Ruangan posting tersebut dipenuhi dengan pujian buat Bella dan cara p4sangan d0ktor itu mendidik anak mereka. Tak kurang juga ada yang ikut sama terharu membaca surat tersebut.

Tak sangka saya pun nangis baca surat Bella… boleh rasa keikhlasan Bella Luahan ikhlas dan jujur dari Bella…ubat tu lebih hebat dari paracetamol hehe

Saya pulak nangis..pasti sebab tulisan ni datang dari hatinya

Sweet sangat…anak i pun suka buat surat2 camni

Sumber: IG drhalina