Cinta & Perhubungan Hiburan

“Kami Pun Okay Saja..” – A. Aida Kembali Menjanda, Anak-Anak Beri Sokongan

Hari ini kecoh di media sosial apabila penerbit drama Datuk A. Aida mengumumkan yang dia berpisah dengan suaminya yang juga aktor Ariff Aziz dengan talak 1 sekitar 25 April lalu menerusi satu sidang media khas petang tadi. Meskipun beliau telah kembali ‘solo’, namun A. Aida tetap positif dan menerima keputusan tersebut dengan hati yang tenang dan cukup terbuka.

BACA : Belum Setahun Usia Perkahwinan, A. Aida Sah Menjanda Kali Ke-4!

Perpisahan ini turut mendapat perhatian 2 orang anak perempuan A. Aida hasil perkahwinan terdahulu iaitu Wan Az Aleesa dan Wan Azevanatasha apabila sepakat menerimanya keputusan yang dibuat ibu mereka.

Kredit Foto : Media Hiburan

Memang mama ada tanya kita dulu. Masa di Mesir, mama ada tertanya-tanya patut ke dia berpisah? Tapi setelah berbincang, kami beritahu mungkin ini yang terbaik..

Mengulas lanjut mengenai pandangan mereka tentang perkahwinan singkat ibunya yang dilakukan secara terburu-buru, ini jawapa mereka.

Kami pun okay saya..

Pasti sebab hati mama sudah dimiliki tapi hati keluarga belum tentu lagi. Jadi, dia kenalah berusaha untuk dapatkan hati keluarga yang lain. Mungkin perkenalan tu singkat, kenal tu memanglah kenal. Pernah jumpa tapi tak terlalu mengenali sejauh mana dia kenal kita. Terburu-buru sangat.

Sumber : Media Hiburan