Home » “Kami Masih Belum Mendapat Kepastian Dari Ibunya, Kami Mahukan Bukti!”-Fouziah Gous Minta Cari Anak Saudara Hilang
Hiburan Viral

“Kami Masih Belum Mendapat Kepastian Dari Ibunya, Kami Mahukan Bukti!”-Fouziah Gous Minta Cari Anak Saudara Hilang

Baru-baru ini heboh dengan kehilangan dua orang kanak-kanak yang dilarikan individu dari sebuah tadika di Petaling Jaya yang juga merupakan anak saudara pelakon, Fouziah Gous.

Dalam pada itu, Fouziah sibuk menghebahkan pencarian anak saudaranya itu melalui Instagramnya dan meminta orang ramai untuk mencari mereka.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ Saya bagi pihak keluarga mangsa, Walaupun ada News yang mengatakan ibunya yg bawa lari hakikatnya,keluarga ini masih tidak dapat apa2 kepastian dari keluarga ibunya. Mereka mengatakan tidak pasti. Jadi perlu ke kes ini kita nak ambil mudah? Tanpa mendapat/mengenal pasti jawapan yg sebenar😒… kami perlukan doa kalian 🙏.. terima kasih dan stop doing ur own speculations without knowing the truth!!! Dalam keadaan sekarang kami perlukan bantuan anda untuk spread the news! U can use my personal pictures ni dan anda juga boleh hubungi saya melalui DM atau contact 014 3233503(bapa) / 0176382505(nenek)/ 0123679542(makcik).. terima kasih🙏 #selamatkanaleyadanraheel

A post shared by Zhafou | Zhafoujr (@fouziahgous) on

Menerusi kapsyen, Fouziah menyatakan bagi pihak keluarga mereka yang masih belum mendapat sebarang kepastian dari pihak ibunya yang dikatakan membawa lari kanak-kanak ini.

Fouziah juga menegaskan supaya media dan orang ramai tidak membuat spekulasi tanpa mengetahui perkara yang sebenar. Sebelum ini pihak polis tutup kes ini apabila dipercaya ibunya membawa lari anak-anak ini.

MEDIA DONT CREATE FAKE NEWS!!! #selamataleyadanraheel

A post shared by كلثوم محمد اسلم (@kals_al) on

Namun, apa yang keluarga Fouziah mahukan adalah kepastian dan bukti. Sehingga kini, mereka buntu dengan nasib kanak-kanak itu yang masih belum dijumpai.

“Ada orang di luar sana kata mereka dah dijumpai, ada pula yang mempercayai mereka dengan ibunya, Tetapi apakah buktinya? Kami mahukan bukti!”

Bagi Fouziah, ini bukan soal keluarga tetapi soal siapa yang ambil dan melarikan mereka. Mereka masih tidak menerima apa-apa berita sehingga sekarang.

Tambahan itu, mereka masih belum dapat melihat CCTV di tadika tersebut untuk melihat sendiri individu yang mengambil anak saudaranya itu. Biar betul?

Pastinya mereka risau dengan keadaan anak-anak kecil itu, mana tidaknya setiap hari ada sahaja berita jenayah tentang kanak-kanak yang terjadi. Hal ini membuatkan mereka makin risau.

Fouziah juga mengucapkan terima kasih kepada mereka yang melakukan usaha pencarian dan solat hajat demi memudahkan pencarian anak saudaranya.

“Ada yang berhati mulia sama-sama membuat solat hajat agar dipermudahkan urusan, kami sekeluarga sangat buntu dan menghargai segala usaha yang dilakukan.”

Terdahulu, Aleya Reyhana, 4 dan abangnya, Raheel Khan, 6 didapati hilang setelah ibu saudara mereka mehau menjemput dari tadika tersebut.

Dipercayai kanak-kanak itu diambil oleh seorang wanita yang beri alasan kepada tadika kerana mahu bawa mereka menjalani pemeriksaan kesihatan pada jam 9 pagi.

Sumber: Sinar Harian

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke kisahdunia@kayzasia.com Info Lanjut.

like
love
haha
wow
sad
angry

Apa Komen Anda