Hiburan

“Kami Dihentam Guna Kata Kesat” – Normah Damanhuri Sedih Keluarga Diaib Netizen

Pada minggu lalu hangat diperkatakan di media sosial selepas viral video tarian s*ksi di majlis persandingan anak lelaki pelakon Normah Damanhuri iaitu Ahya Rosli menyebabkan mereka sekeluarga dihentam teruk oleh para netizen. Demi mengelakkan isu viral tersebut berlarutan, Normah juga sudah membuat kenyataan maaf menerusi laman IG miliknya tempoh hari.

BACA : “Isteri Suruh Belanja” – Foto ‘Berahi’ Ahya Rosli Bikin Netizen Meluat!

Menerusi temubual bersama akhbar tempatan, Normah mengatakan bahawa sudah menjadi tanggungjawabnya sebagai ibu untuk menegur anak-anak sekiranya ada perkara yang dirasakan tidak betul dilakukan oleh mereka.

Tak tahu apa saya nak cakap..orang selalu nampak saya hanya membiarkan apa saja yang anak-anak buat. Namun sebagai seorang ibu, sudah semestinya saya akan menegur mereka tanpa henti sekiranya terdapat salah silap pada pandangan mata saya sendiri.

Perkara yang tidak elok memang saya tidak sokong. Begitu jugalah sebaliknya. Lagipun masing-masing sudah besar.

Mengulas lanjut mengenai penularan video tersebut di media sosial, Normah bagaimanapun tidak ada rasa marah pun pada netizen yang menghentamnya.

Cumanya terdapat sesetengah komen mereka yang membuatkan saya rasa sedih. Malah ada juga yang mengatakan apabila sudah kena hentam baru tahu nak minta maaf.

Tidak kurang juga ada yang menganggap saya menyokong benda ni dan sayalah yang merakam video tersebut. Saya sendiri tak faham kenapa mereka suka sangat membuat tuduhan sebarangan…

Ditanya mengenai beberapa komen balasnya yang viral baru-baru ini sehingga membangkitkan kemarahan netizen, ini jawapan Normah.

Mereka hentam kami anak-beranak guna kata-kata kesat

Normah juga kesal sikap netizen yang tidak tahu perihal ahli keluarganya dengan sesuka hati melemparkan tuduhan tersebut.

Terlalu geram, saya membalas komen mereka

Sumber : Berita Harian IG Normah Damanhuri

like
love
1
haha
wow
sad
angry