Viral Hiburan

Jiran Selamba Jemur Tikar Dekat Pagar Rumah, Wanita Mengadu Susah Keluar Masuk

Jiran Selamba Jemur Tikar Dekat Pagar Rumah, Wanita Mengadu Susah Keluar Masuk 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Sudah menjadi adat hidup berjiran, masing-masing perlu tahu bertolak ansur serta bekerjasama untuk menjaga keharmonian. Meskipun itu, sebagai seorang jiran masih perlu tahu batas-batas jika melibatkan hal peribadi serta harta benda orang lain. Walau bagaimanapun, masih ada sesetengah daripada mereka yang berkelakuan aneh.


BACA: Remaja 14 Tahun Dihamilkan Jiran Sendiri, Akhirnya Beranak Buang Bayi Ke Telaga

Ya Allah, aku punya jiran tetangga kenapalah sampai macam ni sekali

Menerusi satu perkongsian video di TikTok, seorang wanita bernama Maulanik naik bengang apabila melihat sesuatu yang tidak menyenangkan di hadapan rumahnya. Rupa-rupanya, salah seorang jiran terdekatnya dengan selamba menjemur beberapa gulung tikar di atas pagar rumahnya.

@maulanik

Ya alloh aku punya tetangga kok gini bgt sih btl2udh pernah aku bilang pintu pagar jgn pke jmur.tpi knpa ko gk di anggap omongan ku ini terlalu 😢😢

♬ suara asli – maulanianik – maulanianik

Dah pernah cakap jangan sampai pintu pagar…Bukan jemuran saya tu

Lebih teruk lagi, perjalanan Maulanik untuk keluar masuk ke kawasan rumah juga terganggu. Mana tidaknya, jirannya itu turut menjemur di bahagian pintu pagar hadapan yang boleh ditolak serta ditarik. Malah jelasnya, ini bukan kejadian yang pertama kali berlaku namun sudah pernah ditegur tapi seperti dihiraukan begitu saja.


@maulanik

Balas @haniko_inzaghi Yg menuduh itu jemuran punya sya smoga segala dosanya di ampuni alloh amin. sumpah demi allo klo jemuran itu bkn punya sya😊lucu

♬ suara asli – maulanianik – maulanianik

Menguji kesabaran ya ibu…Kalau macam ni tegur je biar tahu etika berjiran sikit

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut geram melihat perkongsian berkenaan. Malah mereka juga tidak menyangka ada juga jiran yang bersikap seperti itu. Secara keseluruhannya, rakaman berkenaan telah meraih lebih 800 ribu jumlah tontonan.


Jiran Selamba Jemur Tikar Dekat Pagar Rumah, Wanita Mengadu Susah Keluar Masuk 2

Jiran Selamba Jemur Tikar Dekat Pagar Rumah, Wanita Mengadu Susah Keluar Masuk 3

Jiran Selamba Jemur Tikar Dekat Pagar Rumah, Wanita Mengadu Susah Keluar Masuk 4

Sumber: TikTok Maulanik 

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Gigi Terabur Sering Diperli Masa Live, Wanita Sound Setepek-“Laki Aku Okey Je”
🔥“Tiba-Tiba Nak Tidur Semalam Eh Dah Jadi Isteri”-Zizi Akui Kekok Sudah Bersuami
🔥[VIDEO] Paling Berani Di ‘Squid Game’, Ramai Bengang Plot Twist Watak Atuk Tua

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Menangis Di Live, Natizen Soal Kenapa Belum Ada Anak🔥

Sharing is caring!

Youtube

Facebook