Viral

Isteri Tengah ‘Azab’ Bersalin Anak Ke-5, Suami Lari Pergi Dengan Perempuan Lain

Isteri Tengah 'Azab' Bersalin Anak Ke-5, Suami Lari Pergi Dengan Perempuan Lain 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Menantikan hari melahirkan anak tentunya menjadi saat getir bukan sahaja buat isteri malahan suami juga. Ketika itu, suami seharusnya berada di sisi untuk memberikan kata-kata semangat di samping meraikan keterujaan menimang zuriat baru dalam keluarga. Namun bagi seorang wanita dari Indonesia yang dikenali sebagai Ramlah ini, dia seakan-akan diuji dengan dugaan besar tatkala suaminya sendiri nekad menghilangkan diri.

BACA : Ex-Girlfriend Suami Datang Meroyan, Isteri Tergamam Difitnah Sebagai Perampas

Isteri Tengah 'Azab' Bersalin Anak Ke-5, Suami Lari Pergi Dengan Perempuan Lain 2
Gambar sekadar hiasan

Bermati-matian bersalin, suami lari dengan wanita lain

Sukar ditelan, akan tetapi demikianlah dugaan yang dihadapi oleh ibu tabah berusia 39 tahun terbabit. Saat sedang berjuang bermatian-matian melahirkan zuriat kelima mereka, suaminya nekad melarikan diri bersama wanita lain dan terus hilang tanpa bayang sehingga ke hari ini. Mengakui sedih dengan tragedi berkenaan, dia sudah pun pergi ke balai polis untuk membuat laporan demi mengetahui keberadaan suaminya yang berusia 40 tahun itu.


Isteri Tengah 'Azab' Bersalin Anak Ke-5, Suami Lari Pergi Dengan Perempuan Lain 3
Gambar sekadar hiasan

Perempuan perampas tu harus diberikan pengajaran

Masih dalam keadaan lemah kerana baru melahirkan bayi, dia nekad meneruskan pencarian dengan percubaan menghubungi kenalan terdekat suaminya. Malang sekali, semua usaha seakan-akan gagal kerana lelaki itu terus hilang tanpa jejak. Dengan nada geram, dia menyifatkan wanita perampas itu harus diberikan pengajaran secukupnya atas tindakan menjadi pengganggu rumah tangga orang.

Perempuan tu kena diberi pengajaran. Tergamak dia rampas suami saya. Padahal umur dia lagi muda dari saya. Tapi emosi yang terpendam ni tak boleh dilepaskan macam tu saja sebab baru je lahirkan anak kelima.


Isteri Tengah 'Azab' Bersalin Anak Ke-5, Suami Lari Pergi Dengan Perempuan Lain 4
Gambar sekadar hiasan

Sumber : Portal Tribunnews

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.


Samsung Galxy note 20
Portal Cari Jodoh Muslim

Tonton Video Pilihan

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram

Kisah Dunia Nak cerita viral & trending setiap hari? Tidak Ya