Cinta & Perhubungan Semasa

Intan Mahu Tunai Umrah, Netizen Persoal Ex-Suami Lepas Tangan Tak Jaga Anak..

Antara perkembangan terbaru tentang ibu tunggal yang juga merupakan social media influencer, Intan Liana Salleh difahamkan sedang dalam perjalanan ke kota suci Mekah untuk menunaikan ibadat umrah, selepas bertolak pada siang tadi. Menerusi posting terakhir di IG miliknya, dia memohon maaf kepada semua selain memohon doa daripada orang ramai agar urusan pergi dan baliknya dipermudahkan.

BACA: Izreen Azminda Sah Hamil, Netizen Gatal Mengadu & Ini Respon Win Intan Saleh !

Selain  itu dia turut berterima kasih kepada kakak sulungnya kerana sudi menjaga kedua-dua cahaya mata kesayangannya, iaitu Arish Muqri dan Ariq Muqri.

Saya ingin memohon kemaafan andai tersilap kata…

Sejurus posting tersebut dimuatnaik, rata-rata netizen mendoakan dirinya agar memperoleh umrah yang mabrur dan mendoakan yang terbaik buat dirinya.

Semoga jadi hamba Allah yang semakin baik…

Bonda bawa balik daddy baru…

Namun begitu, ada beberapa individu yang mempertikai keberadaan bekas suaminya, iaitu Ude Wahid kerana tidak menjaga anak-anak mereka sewaktu dia ke luar negara.

Kenapa bukan bapak dia jaga? Mentang2 nak dapat baby baru

Banyak la alasan cari duit…anak still kena jaga

Namun begitu, komen-komen negatif tersebut terus dibalas netizen lain kerana pastinya Intan lebih tahu apa keputusan yang telah dia lakukan terhadap anak-anaknya.

Mungkin bukan giliran ayahnya…bersangka baik je

Orang nak gi umrah…tak yah la nak diapi-apikan lagi

Mungkin Bonda tenang bila keluarga sendiri yang jaga…

Sumber: IG __iiiintan.saleh