Cinta & Perhubungan Inspirasi Semasa

Hadiah Bermakna Dari Dato Seri Vida, Nora Tujukan Pahala Umrah Buat Arwah Suami

Hari ini, penyanyi terkenal Nora Ariffin telah pun selesai mengerjakan ibadat umrah di Tanah Suci sejak berlepas ke sana pada 3 Disember yang lalu. Walaupun peluang itu amat indah, tetapi sebenarnya berat untuk dirasai oleh bekas peserta Gegar Vaganza musim yang ke-3 ini kerana ini kali pertama beliau melakukan ibadat tersebut tanpa kehadiran suami yang menemani pada sesi umrah 4 tahun yang lalu.

BACA: “Jangan Bajet Bagus” – Nora Ariffin Tegur Golongan Baru Dalam Dunia Seni

Nora pada awal lagi telah berniat untuk melakukan umrah bagi arwah suaminya, iaitu Allahyarham Johan Nawawi yang telah menghembuskan nafas terakhir sejak Mac tahun lalu akibat serangan jantung. Dalam posting terbaru di laman Instagram miliknya, Nora turut meluahkan rindu pada arwah dan berdoa agar kesemua amal ibadahnya diterima yang Maha Esa.

I baru selesai buat umrah utk you kali ni…Miss you paa…..

View this post on Instagram

Alhamdulillahhh Selesai umrah terakhir khas utk suami. Abang…….😢😢 I baru selesai buat umrah utk you kali ni… Miss you paa….. Tak pernah terfikir sebelum ni, 4 tahun lepas dtg sama2, hari ini nora datang buat umrah BERNIAT utk arwah suami Johan Nawawi. Sangat sayu….Allah saja yg tahu. Semoga Allah menerima segala amal ibadah saya. Moga Allah mendengar rintihan & makbulkan segala doa-doa & hajat saya… Moga doa saya sampai kepada Johan. In Shaa Allah kita bertemu disyurga. Allahuakbar. Aku hanya hambaMu yg lemah. Ampunilah dosa- dosa hambaMu ini. Ya Allah….Ya Rahman….Ya Rahim… Kurniakanlah aku dgn apa yg terbaik untukku dalam keredaaanMu. Berikanlah aku taufik & hidayah dlm segala hal. Alhamdulillahhh🕋 #adadalamtiadabynora

A post shared by NORA ARIFFIN (@itsnoraariffin) on

Sepanjang berada di sana, Nora ada juga memuat naik beberapa foto kenangan ketika berada di Makkah dan Madinah bersama dengan orang yang paling dia sayangi dan menimbulkan rasa sebak dalam kalangan netizen.

Inilah kehidupan…Dia lebih mengetahui

Dalam pada itu, Nora turut berterima kasih kepada jutawan kosmetik, Dato’ Seri Vida yang ikhlas dan bermurah hati kerana menaja pakej umrahnya pada tahun ini. Pelantun asal lagu Dipersimpangan Dilema ini menganggap ianya sebagai hadiah selepas tidak berjaya mara ke pentas akhir Gegar Vaganza pada 2 tahun yang lalu.

Disebalik kegagalan ke final GV…Dapat rezeki yg lebih berharga

Di ruangan komen, rata-rata peminat setia Nora Ariffin mendoakan agar dia memperoleh umrah yang mabrur dan pulang kembali ke Malaysia dengan selamat.

Semoga dipermudahkan…semoga selamat pula ke tanah air

Semoga Allah angkat semua hajat & doa Nora

Kalau orang beri…kita ambil dengan rasa syukur

Rindu mama Nora

Sumber: IG itsnoraariffin

like
love
haha
wow
sad
angry

- Kerja Kosong | Latihan Industri | Praktikal. Klik untuk Info lanjut.

Kisah Dunia

Tunggu sekejap yer..

0