Semasa Viral

Gadis Tidak Sangka Wanita Berniqab Ini Sanggup Melakukannya

Gadis Tidak Sangka Wanita Berniqab Ini Sanggup Melakukannya 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Sebelum ini, artikel mengenai wanita berniqab pernah dikongsikan. Artikel kali ini masih berkongsikan mengenai wanita yang berniwab namun berlainan version. Seorang gadis memuat naik satu status mengenai perkenalannya dengan seorang wanita yang berniqab dilaman twitternya.

Gadis Tidak Sangka Wanita Berniqab Ini Sanggup Melakukannya 2

Menurut apa yang dicerita, perkenalan itu merupakan perkenalan yang tidak akan dilupakan seumur hidupnya. Hal ini kerana, apa yang dilakukan wanita berniqab itu terhadapnya adalah amat tidak disangka. Orang yang sepatutnya boleh dipercayai namun rupa rupanya tidak.


Gadis yang bernama Farah Zaqyah ini awalnya berkongsi tentang kisah sedih beg laptopnya telah dicuri oleh seorang wanita yang berniqab ketika dia sedang mengambil wuduk.

Gadis Tidak Sangka Wanita Berniqab Ini Sanggup Melakukannya 3

Pada awalnya, dia meminta tolong seorang wanita yang  berniqab untuk menjagakan sebentar beg laptopnya yang turut mengandungi hard disk, dan paperwork miliknya. Setelah itu, dia bergerak ke tempat wudhuk untuk mengambil wudhuk.


Walaubagaimanapun, Farah redha dengan kehilangan kesemua barangnya namun berasa sedih dan terkilan kerana seorang wanita yang memakai pakaian melambangkan muslimah sejati sanggup melakukan perkara yang terkutuk itu. Apatah lagi membuat perkara sedemikian di dalam rumah suci Allah.

Gadis Tidak Sangka Wanita Berniqab Ini Sanggup Melakukannya 4

Haih serba salah jadi masyrakat zaman sekarang ini. Selepas ini, kita semua hendaklah berhati hati. Tiada siapa kita boleh percaya melainkan diri kiat sendiri.


Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Lana Nordin Persoal DG Hisham & Petugas Tanpa PPE, Staf KKM Dedah Hal Sebenar
🔥Malam Aidiladha Tahu BFF Ngumpat Berjemaah, Nana Difitnah Akui Emosi Terganggu
🔥[VIDEO] Dah Jatuhkan Talak 3, Lelaki Gigih Panjat Pagar Nak Jumpa Bekas Isteri

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram