Hiburan

Foto Bercumbu Viral, ‘Skandal Ke-4’ Aliff Aziz Tak Gentar Dedah Cerita Sebenar!

Belum pun habis lagi dengan kontr0versi panas bersama seorang remaja belasan tahun, nama Aliff Aziz kembali memuncak apabila tersebarnya foto dia bersama seorang wanita ketika berada di sebuah pusat hiburan. Kesemua bukti mesra yang tular sejak semalam itu jelas memaparkan Aliff sedang melakukan beberapa aksi yang begitu mesra bersama wanita tersebut sehingga mencetuskan pelbagai persoalan oleh orang ramai.

BACA : Kantoi Foto ‘Bermanja’, Gadis TikTok Mengaku Jumpa Aliff Aziz Di Private Party!

Enggan perkara itu terus berlarutan, wanita bernama Mei Fina yang juga seorang janda anak satu ini tampil membuat penjelasan berkaitan isu tersebut menerusi Facebook live sebentar tadi.

Terima kasih yang tengah viralkan gambar-gambar saya dengan Aliff Aziz. Gambar tu gambar lama gila. Kenapa nak kena naik sekarang? I dengan Aliff memang tak ada apa-apa hubungan. Jadi korang tak payah komen macam-macam. Selidik dulu. 

Sebelum korang nak kecam orang tu, korang cermin muka korang dulu. Takat Aliff Aziz tu apa ada. Apa pun tak ada. Jangan komen lebih-lebih. Kalau korang tu baik sangat pergi duduk masjid.

Betul telefon bimbit saya baru ni hilang dekat kelab sebelum puasa. I tak pasti dorang ambil gambar ke apa lepastu sekarang baru nak viral kan. Tapi tu semua dah basi. Semua orang tahu Aliff Aziz tu macam mana. Jangan salahkan perempuan je.

Jangan nak kata si perempuan pun nak melayan. Eh hello! Kau ingat muka dengan body macam aku ni tak laku ke? Cakap dekat artis sendu tu tak payahlah nak bajet sangat. Setakat Aliff Aziz tu.. kalau Datuk ke, Tan Sri ke, ok jugak. 

Sebelum korang nak kecam orang tu, korang cermin muka korang dulu.

Sumber : FB Mei Fina