Fesyen & Gaya Hidup Hiburan

“Fesyen Macam Naruto Shippuden..”-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen?

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Sebut sahaja namanya pasti sudah panas hawa telinga netizen kita. Apa tidaknya dah selalu sangat dikecam tapi masih lagi menonjol dengan gaya yang berbeza dan unik. Sehinggakan fesyen tersebut tak boleh diterima akal.

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 2

Artis wanita paling popular dan meletop, Neelofa sangat berani dalam menggayakan apa jua fesyen yang diberikan kepadanya. Baru sahaja dikecam mengenai seluar yang dipakai nampak bentuk V, Neelofa sekali lagi tampil berani dengan gaya lebih luar biasa.

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 3

Neelofa yang baru sahaja memuatnaik gambar memakai sepasang baju suit berwarna oren beserta dengan pouch beg telah menerima kritikan daripada netizen.

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 4

Apa yang menarik perhatian apabila ada netizen yang memberikan komen fesyen yang digayakan oleh Neelofa sama seperti kartun Naruto Shippuden. Adakah netizen ini terlebih menonton cerita naruto atau sememangnya baju Neelofa diinspirasikan daripada kartun Naruto?

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 5

Selain fesyen baju Neelofa disamakan dengan kartun Naruto Shippuden, rata-rata netizen turut menyamakan pakaian Neelofa seperti fesyen peniaga ikan di pasar.

Baju Sama Macam Meniaga Ikan Kat Pasar…


"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 6

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 7 "Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 8

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 9

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 10

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 11

Fesyen yang digayakan Neelofa juga turut membuat netizen menjadi murung dan berasa aneh.

Baju Merapu Dan Nampak Aneh…

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 12

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 13

Ada juga netizen yang pesan dekat Neelofa jangan marah kalau ada orang kutuk sebab Neelofa sendiri yang buat benda jadi fitnah.


Diri Sendiri Buat Benda Jadi Fitnah…

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 14

Apa sahaja yang Neelofa pakai sama sekali tidak boleh diterima netizen. Tengok lah dari sudut apa sekali pun. Kecam-kecam juga tapi masih ada yang mendoakan Neelofa supaya berubah ke jalan yang lebih baik.

Nak Ikut Trend…

"Fesyen Macam Naruto Shippuden.."-Baju Neelofa Dikecam Netizen, Terus Jadi Mangsa Fesyen? 15

 Nampak masih ada lagi peminat yang sayang dekat Neelofa. Diharapkan Neelofa sudi mendengar nasihat daripada peminat-peminatnya.

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.


Samsung Galxy note 20
Portal Cari Jodoh Muslim

Tonton Video Pilihan

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram

Kisah Dunia Nak cerita viral & trending setiap hari? Tidak Ya