Santai Viral

Dramatik, Depresi, Ini Penjelasan Daripada Psikologis Buat Dato Aliff Syukri!

Isu wajah hodoh, buruk dan seumpamanya yang dinyatakan oleh Aliff Syukri semasa sesi mempromosikan produk jenamanya di Konsert Gegar Vaganza baru-baru ini ternyata telah mencetuskan rasa tidak puas hati oleh kebanyakkan pihak. Ramai yang tertarik untuk memberikan pandangan mereka terhadap isu tersebut, termasuklah golongan yang dikenali ramai.

BACA:Petronas Berjanji CSR Akan Diberi Tanggungjawab Utama Di Sarawak

Kini, segalanya sudah terjawab, Aliff Syukri sendiri melalui Instagramnya malam tadi telah menjelaskan perkara sebenar dalam sebuah video. Penjelasan tersebut akhirnya diterima kebanyakkan netizen walaupun masih ada segelintirnya yang mempertikaikan perkara tersebut.

Sponsored
Anda sedang mencari kerja?Ada berita baik untuk anda!!!

Seorang psikologis yang dikenali ramai di Twitter, baru-baru ini telah memberikan pandangannya terhadap sikap Aliff Syukri daripada sudut psikologi.

Ada penjelasan psikologi di sebaliknya

Dia obviously dramatik.. suka WOW dalam semua benda

Ini contoh pakaian orang dramatik

Publicity is his friend

Aku perasan dia sangat impulsif

Sebenarnya.. ada simptom ke arah kemurungan

Penjelasan tindakan dia selama ni

Di akhir kata, lelaki tersebut telah mengandaikan 2 faktor yang sering membuatkan Aliff Syukri melakukan tindakan kurang bijak sehingga mendatangkan kecaman. Pertama adalah faktor personalitinya yang sudah dijelaskan secara psikologi dan kedua adalah faktor perniagaannya yang semakin meruncing.

Dia juga sudah lama mengesyaki bahawa jutawan kosmetik itu memiliki simptom ke arah kemurungan dan ia adalah sesuatu yang tidak bagus padanya.

Sumber: AimanPsikologis 

8
like
2
love
8
haha
15
wow
3
sad
1
angry

Nak Tahu Citer Viral Hari ini di FB Messenger?