Hiburan Santai

Dikatakan Perli Janna Nick Tak Kenang Jasa Di IG, Ini Jawapan Sheila Rusly

Umum sudah mengetahui pas4ngan pengarah dan penerbit Sheila Rusly bersama suaminya Jinggo merupakan pengarah yang sering menjalinkan hubungan rapat dengan pelakon-pelakon yang berlakon di bawah arahan mereka. Mana tidaknya, pas4ngan ini seringkali terlihat memuat naik foto-foto mereka bersama pelakon-pelakon seperti Ayda Jebat dan juga Janna Nick di laman sosial sehingga menggelar pelakon-pelakon ini sebagai anak angkat mereka.

BACA: [VIDEO] Dah Bisu Jahat Pula, Perangai Sheila Rusly Dibenci Ramai Netizen!

Baru-baru ini Sheila Rusly ada memuat naik sebuah foto di akaun Instagram miliknya. Namun, kapsyen yang disertakan bersama foto tersebut telah mendatangkan kontroversi apabila penerbit itu ada menulis ayat “tak semua jasa akan dikenang”

Tak mudah jugak untuk sis menyiapkan kerana tak semua jasa akan dikenang

Ekoran ayat itu, ramai warga netizen yang membuat spekulasi bahawa ayat itu bertujuan untuk memerli salah seorang anak angkatnya, Janna Nick. Hal ini kerana, pas4ngan penerbit itu sudah jarang berjumpa dan memuat naik foto bersama pelakon itu. Ruangan komen entri tersebut dipenuhi dengan kata-kata semangat dan pujukan buat penerbit itu agar tidak berkecil hati dengan pelakon tersebut.

Semoga sis dengan Janna rapat cam dulu balik…dia takkan lupa sis & family

Suka tengok bonding sis ngan Janna tapi skang langsung takde…macam ada sesuatu

Si dia dikenali sebab sis Sheila…macam anak beranak betul, harap dapat berbaik

Sis Sheila mesti ada selisih faham ngan Janna…apa pun kami doa yang terbaik
Perli Janna Nick ke? Apa pun stay positif

Terkesan dengan segala spekulasi dan tuduhan yang dilemparkan, Sheila Rusly tampil untuk memberi penjelasan mengenai isu tersebut menerusi satu lagi entri di akaun IG miliknya.

Aduhmak aii…cakap apa yang kita tahu…jangan cakap apa kita tak tahu

Menerusi kapsyen entri tersebut, Sheila Rusli menerangkan bahawa kapsyen yang dibuat terdahulu sama sekali tidak berniat untuk memerli mana-mana pihak dan berharap agar netizen tidak memandai-mandai mengeluarkan kata-kata. Namun begitu salah satu komen yang ditulis menyatakan ‘jurang’ diantara Sheila Rusly dan Janna Nick begitu ketara memandangkan individu terbabit mengikuti perkembangan setiap pelakon yang pernah rapat dengan penerbit itu.

Tidak menidakkan dakwaan tersebut, Sheila Rusly berharap agar individu tersebut mendoakan yang terbaik buat dirinya.

Kita takkan terasa kalau tak jadi kat kita & keluarga…inshaAllah doa yang baik2

Sumber: IG sheilarusly_jspictures

[instagram-feed]