Fesyen & Gaya Hidup Santai

Destinasi Sambut4n Tahun Baru Dato’ Siti Nurhaliza Dicemburui Ramai

Tahun 2018 sudah pun melabuhkan tirainya. Sudah menjadi kebiasaan sempena sambut4n tahun baru, masing-masing akan meluangkan masa bersama keluarga dan yang tersayang. Ada yang meraikannya dengan menonton pertunjukan bunga api, menonton konsert sambut4n tahun baru, berparti, mahupun pergi bercuti. Pada hari terakhir tahun 2018 semalam, media sosial dihujani perkongsian gambar dan video sambut4n tahun baru termasuklah para selebriti.

BACA: “Meremang Dengar”-Dato Sri Siti Nurhaliza Nyanyi Lagu Sorak Buat Skuad Malaysia

Para artis juga tidak ketinggalan untuk berkongsikan detik bahagia menyambut tahun baru bersama keluarga yang tercinta, termasuk penyanyi tersohor tanah air, Dato’ Seri Siti Nurhaliza. Namun apa yang menarik perhatian ramai adalah lokasi sambut4n tahun baru Dato’ Siti sekeluarga. Bukan di Malaysia, tetapi di bangunan tertinggi di dunia iaitu Burj Khalifa, Dubai!

View this post on Instagram

@dubai #burjkhalifa

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on

Semoga 2019 memberikan lebih banyak keberkatan & kebaikan

Ditemani suami, anaknya Siti Afiyah berserta dua lagi rakan terdekat, sambut4n tahun baru Dato’ Siti terlihat begitu mewah berlatar belakangkan bangunan tertinggi di dunia itu, ditambah dengan pertunjukan bunga api yang begitu mempesonakan.

Bukan itu sahaja, Dato’ Siti turut berkongsi video beliau menghadiahkan rakan dan pekerjanya beg berjenama setiap seorang!

Rupanya bukan mereka berdua sahaja yang mendapat hadiah tahun baru, Dato’ Siti juga mendapat hadiah sebuah beg tangan berjenama daripada suami tercinta.

Berikut pula adalah antara komen netizen yang menyaksikan semua foto percutian Tokti sekeluarga.

Sekali pandang, ingatkan kat KLCC!

Untung dapat book meja dekat Souq al Bahar

Amboi Afiyah jauh sambut new year noh

Ctdk dan Afiyah ni makin hari makin comel sgt2

Tak mampu gi sana…tengok rakaman pun dah syukur

Sumber: IGĀ CTDK

3
like
2
love
haha
1
wow
sad
1
angry

- Kerja Kosong | Latihan Industri | Praktikal. Klik untuk Info lanjut.

Kisah Dunia

Tunggu sekejap yer..

0