Hiburan Santai

‘Dalam Drama Musuh, Luar Set Kawan Baik’ – Tersentuh Tengok Pali Layan Baby Iqy

Variasi watak yang terdapat dalam drama bersiri ‘Pujaan Hati Kanda’ sememangnya mengangkat drama ini menjadi satu fenomena yang digemari ramai. Daripada watak antagonis seperti Nadine, Fatimah, dan Pali, sehingga ke watak sampingan seperti Kak Sue, semuanya membawa ciri perwatakan yang berbeza sehingga membuatkan penonton sentiasa terhibur kerana tidak perlu terikat dengan emosi melampau ketika menonton.

BACA: “P@sangan Kanda Paling Secocok..”- Peminat Restu Remy Ishak Bersama Neelofa

Antara watak antagonis yang sering menghiburkan penonton adalah watak Pali, lakonan Syazwan Zulkfily.

Pali merupakan bekas tunangan Tiara, yang dilakonkan oleh Mira Filzah. Dalam cerita ini, Pali boleh dikatakan tidak ‘sebulu’ dengan Baby Iqy kerana merasakan anak itu menjadi penghalang hubungannya dengan Tiara.

Namun, janganlah terikut-ikut dengan perwatakan dalam drama. Hakikatnya di luar cerita, Pali dan Iqy rupanya sangat serasi! Tak percaya? Tengok bawah ni..

Saya dah berjaya makan pipi budak ketoi ni.. jangan jeles 

Walaupun dalam cerita Pali agak jahat dan tidak menyukai Iqy, tapi sebenarnya di luar cerita dia sangat gemar melayan dan memanjakan Baby Iqy atau nama sebenarnya Ayden Mikael.

Dalam drama je kita gaduh kan.. kat luar kita gang

Siapa sangka, seorang lelaki berwatak jahat dengan muka yang bengis seperti Pali rupanya sangat pandai melayan anak kecil di luar set! Keakraban mereka berdua membuatkan ramai tersentuh dan terhibur, terutamanya apabila melihat video ini..

Siapa kata #pali dengan #babyiqy tak ngam?

Sumpah comel.. muka g*ngster dodoi baby 

Manja gila.. harap ada lagi gandingan berdua 

Manja benor dengan Pali muka g*ngster tapi penyayang ni 

Bestnya kalau dapat anak manja macam tu 

Ya Allah geramnya.. manja betul 

Baru berusia 9 bulan, kini Ayden Mikael nampaknya sudah memiliki peminat yang ramai. Malah akaun IG miliknya sahaja sudah mencecah lebih 100 ribu pengikut setakat hari ini.

Sumber: IG syazwanzulkifly