Home » “Cantiknya Mermaid Muslimah Ni” – Netizen Puji Aksi Mia Sara
Hiburan

“Cantiknya Mermaid Muslimah Ni” – Netizen Puji Aksi Mia Sara

Siapa dulu pernah berangan nak jadi macam-macam masa kecil dulu? Ada yang teringin jadi adiwira la, angkasawan la..macam-macam fantasi yang kita ada masa kecil dulu kan? Para selebriti pun tak terkecuali berangan juga sebenarnya.

BACA: Ditahan Di Hospital, Mia Sara Sakit Buah Pinggang?

Dulu hanya dikenali sebagai pelakon kanak-kanak yang comel, Mia Sara kini sudah pun menginjak ke usia 13 tahun. Dan semakin beliau meningkat remaja, ramai mula memuji kecantikan yang turut kian terserlah oleh gadis ini setiap kali dia meletakkan foto di laman media sosial.

Terbaru, pelakon muda ini ada memuat naik foto duduk di tepi kolam sambil memakai ekor ikan duyung di Instagram miliknya. Dan menariknya lagi, beliau turut mengenakan pakaian yang menutup aurat dengan kemas berserta dengan kapsyen, “Jadi mermaid muslimah jap”.

Rata-rata pengikut di media sosialnya memuji imej yang ditampilkan oleh Mia;

Cantiknya mermaid muslimah ni

Wow syantik nye duyung ni. pakai tudung pulak tu

Ada juga netizen yang nakal cuba memberi ayat ‘pick up line’ dekat Mia Sara

Ikan duyung berenang renang di lautan… Tetapi mia berenang renang dalam fikiran saye..

Comel kan? Siapa kata jadi ikan duyung kena pakai yang terdedah je? Nak pakai apa pun pakai saja la asalkan menjaga aurat dan sopan dipandang orang. Teruskan menjadi muslimah yang baik ya Mia 😁

Sumber: IG therealmiasara

2
like
1
love
haha
wow
sad
angry

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke kisahdunia@kayzasia.com Info Lanjut.