Cinta & Perhubungan Hiburan

“Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab…” – Peminat Tegur Niat Fasha Sandha

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Aktres terkenal, Fasha Sandha sebelum ini pernah mendedahkan yang ini kali pertama dia melalui fasa pertunangan dengan bakal suami, Aidil Aziz kerana tidak melakukannya dalam perkahwinan yang terdahulu. Dan oleh kerana mereka berdua melalui fasa itu dengan baik setakat ini, dia yang juga merupakan ibu kepada Putra Rayfal Ramli dan Putri Raysha Jemaima menyatakan keterujaannya hingga mahu bertunang selama 3 tahun.

BACA: “Dah Nampak Dah Papa Mithali Tu” – Tengok Aidil Aziz Layan Anak Fasha, Peminat Jadi Tersentuh!

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 2

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 3

Kata alam pertunangan ni menguji…kalau nak bertunang 3 tahun rasa ok ke?

Menerusi perkongsian tersebut, Fasha menyatakan sedemikian kerana mempunyai kenalan yang bertunang selama 9 tahun dan tetap berjaya melangsungkan pernikahan. Tambahnya lagi, Aidil juga pandai melayan kerenah dirinya dan suka membuat lawak.

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 4

Ternyata soalan cepumas itu mengundang pelbagai reaksi daripada rakan artis dan netizen. Ada juga yang turut berkongsi kisah pertunangan yang memakan masa bertahun-tahun.

Semoga kebahagiaan kekal milik kita…amin – Aidil Aziz


"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 5

Tahun depan 5 tahun bertunang dan bernikah…pokok pangkal hati kita

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 6

Tak payah lama-lama…kalau dah suka, terus nikah

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 7

Jangan lama sangat…dah kahwin nanti lagi seronok

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 8

Saya bertunang 5 tahun…last2 tinggal kan je dia

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 9


Dalam pada itu, ada juga pihak yang menegur kapsyen yang ditulis pelakon ini kerana seolah-olah tidak memandang serius bab pertunangan.

Jangan cakap besar…yang kahwin pun boleh bercerai inikan pula bertunang

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 10

"Bertunang 3 Tahun Ok Ke? Sebab..." - Peminat Tegur Niat Fasha Sandha 11

Sumber: IG fashasandha

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.


Samsung Galxy note 20
Portal Cari Jodoh Muslim

Tonton Video Pilihan

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram

Kisah Dunia Nak cerita viral & trending setiap hari? Tidak Ya