Viral kesihatan

Baru Nak Basuh Tandas Guna Peluntur, Ibu Hamil 6 Bulan Panik Perutnya Mengeras

Baru Nak Basuh Tandas Guna Peluntur, Ibu Hamil 6 Bulan Panik Perutnya Mengeras 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Perempuan memang paling pantang kalau tengok rumah kotor sikit, pasti tangan dah terasa ‘gatal’ nak menyental. Kadang-kadang, mereka ini akan gunakan 1001 petua demi melihat keadaan sekeliling dalam keadaan bersih dan terjaga terutamanya kawasan tandas serta bilik air.


BACA: Terlampau Risau Isteri Nak Bersalin, Suami Bernazar Sponsor 100 Ibu Hamil Lain

Niat nak bersihkan bilik air…Tekstur dia macam asid, habis sesak nafas & perut mengeras

Namun seorang ibu hamil ini berdepan detik cemas apabila niatnya untuk mencuci tandas menggunakan peluntur hampir bertukar jadi mimpi ngeri. Tiba-tiba sahaja tekstur bahan tersebut bertukar seperti asid lalu membuatkan wanita bernama Farah itu terus merasakan sesak nafas dan perutnya mengeras.

Baru Nak Basuh Tandas Guna Peluntur, Ibu Hamil 6 Bulan Panik Perutnya Mengeras 2

Baru Nak Basuh Tandas Guna Peluntur, Ibu Hamil 6 Bulan Panik Perutnya Mengeras 3

Baru Nak Basuh Tandas Guna Peluntur, Ibu Hamil 6 Bulan Panik Perutnya Mengeras 4
Gambar Sekadar Hiasan

So ibu mengandung, jangan guna lepas ni…Sangat berisiko untuk awak dan kandungan

Tanpa melengahkan masa, si suami terus bergegas membawanya ke pusat perubatan terdekat memandangkan perutnya masih lagi terasa kejang. Mujur sahaja tidak dibiarkan, tindakan pantas itu berjaya menyelamatkan diri dan kandungannya. Setelah ditahan untuk rawatan semalaman, Farah akhirnya dibenarkan pulang.


@farahzxyra

Reply to @afzanputri so mummy pregnant , xyah guna lepas ni. Sangat bahaya untuk awak dan kandungan awak

♬ original sound – F A R A H – F A R A H

Baru Nak Basuh Tandas Guna Peluntur, Ibu Hamil 6 Bulan Panik Perutnya Mengeras 5
Gambar Sekadar Hiasan

Benda ni memang kuat, kalau nak guna kena pakai mask & sarung tangan

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut naik risau ketika mendengar cerita tersebut. Malah ramai yang menasihatkan supaya tidak mencampur kandungan peluntur dan pencuci kerana ia berisiko untuk kesihatan. Namun Farah menegaskan sama sekali tidak melakukannya kerana hanya guna peluntur sahaja.


Baru Nak Basuh Tandas Guna Peluntur, Ibu Hamil 6 Bulan Panik Perutnya Mengeras 6

Baru Nak Basuh Tandas Guna Peluntur, Ibu Hamil 6 Bulan Panik Perutnya Mengeras 7

Baru Nak Basuh Tandas Guna Peluntur, Ibu Hamil 6 Bulan Panik Perutnya Mengeras 8

Sumber: TikTok Farah 

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Zizi Kirana Dedahkan Kisah Sebalik Tersasul ‘Ibu Sayang’-“Inilah Tempatnya”
🔥Gigi Terabur Sering Diperli Masa Live, Wanita Sound Setepek-“Laki Aku Okey Je”
🔥“Tiba-Tiba Nak Tidur Semalam Eh Dah Jadi Isteri”-Zizi Akui Kekok Sudah BersuamiKisah Dunia Telegram

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Hebat! Main Muzik Drum Sejak Umur Lapan Tahun- Amira Syahirah🔥

Sharing is caring!

Youtube

Facebook