Cinta & Perhubungan Hiburan

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Sharing is caring!

Seperti diketahui umum, pas4ngan pelakon sama cantik sama padan Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza sedang hangat bercinta. Sejak menjalinkan hubungan cinta tahun lalu, pas4ngan ini sering menjadi tumpuan ramai netizen termasuklah pihak media. Baru-baru ini, Zahirah telah membawa Aiman berjumpa dengan ibunya untuk mengenali antara satu sama lain.

BACA : “Tak Rimas Ke?” – Foto Bersama Aiman, Tapi Kuku Zahirah Macwilson Curi Tumpuan

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Namun, menerusi temubual bersama satu portal hiburan, bapa kepada Zahirah iaitu Zainol Macwilson turut mengeluarkan kenyataan mengenai kisah percintaan anaknya itu.


“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Akui Zainol, perkongsian foto mesra Zahirah dan Aiman di Instagram itu jelas sekali membawa maksud bahawa hubungan mereka melebihi daripada seorang kawan biasa.

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Nampaknya, mereka bukan hanya sekadar berkawan kerana hubungan mereka sangat intim. Tapi saya tidak berapa kenal dengan Aiman. Saya tak tahu sama ada dia budak baik atau sebaliknya. Saya juga tidak tahu hal sebenar sebab orang boleh cerita macam-macam.

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Sebaik ditanya berhubung hasrat Zahirah untuk mengikat tali pertunangan dengan Aiman, Zainol mengatakan bahawa jika pas4ngan itu serius mereka perlu mendapatkan restu daripadanya terlebih dahulu.


“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Kalau salah seorang sahaja yang restu pun tak OK juga

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Pada masa yang sama, Zainol berharap agar peminat mereka tidak terlalu teruja dengan kisah cinta Zahirah dan Aiman kerana kedua-duanya masih belum ada ikatan yang sah.

Sebagai seorang bapa, saya ada hak menentukan yang terbaik untuk masa depan Zahirah. Restu ibu bapa merupakan perkara penting dalam setiap hubungan.

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Ternyata kenyataan yang dikeluarkan oleh Zainol ini telah mendatangkan rasa kurang senang ramai apabila rata-rata netizen menyelar tindakannya menentukan kehidupan anak perempuannya itu di Facebook.


Memang tak kahwin la anak dia ni..dia kahwin boleh pulak

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Anak pakcik tu pun bukan orang baik pun..

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Asyik pihak laki je tak baik..macam la anak perempuan pakcik baik sangat

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Ala2 menyampah la pulak kat dorang ni..banyak betul songeh

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Sumber : Mstar ROTIKAYA

Nak cerita lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia di https://t.me/kisahdunia

“Banyak Songeh!” – Beri Hint ‘Restu’ Hubungan, Bapa Zahirah Diselar Netizen

Sharing is caring!

Facebook

Telegram