Home ยป “Bagus Hairul Nie,Pandai Dia Ajar Yusuf Main2 Order “-Netizen Puji Yusuf Pandai Jaga Sikap Dan Boleh Bergurau Di Tempat Awam
Hiburan

“Bagus Hairul Nie,Pandai Dia Ajar Yusuf Main2 Order “-Netizen Puji Yusuf Pandai Jaga Sikap Dan Boleh Bergurau Di Tempat Awam

Yusuf Iskandar kini membesar menjadi anak yang pintar,bijak dan mudah untuk mendengar arahan dari orang tuanya. Di lahirkan sebagai anak selebriti terkenal iaitu Hairul dan juga Hanis, keberadaan Yusuf menjadi tumpuan ramai sehinggakan aktiviti hariannya sentiasa di ikuti oleh ramai followersnya yang sudah pun mencecah sehingga 2.2 juta.

Kini apabila di bawa ke mana sahaja sama ada dalam dan luar negara, Yusuf di lihat begitu enjoy dengan kehidupannya yang penuh dengan warna-warni. Hairul selaku ayah kepada Yusuf sering melakukan aktivti bersamanya di luar rumah untuk mendedahkan dirinya dengan hal yang baru. Di situlah Yusuf juga banyak bergaul dengan orang ramai dan selalu di lihat mudah mesra dengan sesiapa yang di jumpainya.

Biasanya anak yang berumur seperti Yusuf ini mungkin agak kurang berminat untuk berada di tempat luar untuk jangka masa yang lama. Apatah lagi untuk makan di tempat yang punya ramai orang, mahu membuatkan sang anak disiplin untuk duduk diam sehingga menunggu orang dewasa habis makan bukanlah satu hal yang mudah.

Namun bagi Yusuf,ianya seperti satu hal yang biasa kerana dia di lihat seperti seorang budak yang cepat matang dan mudah untuk bergaul dengan orang dewasa. Apabila berada di meja makan di mana-mana restoran, Yusuf di lihat sangat tertib dan makan makanan yang di berikan dengan baik.Sehinggakan Yusuf pun boleh bergurau untuk bermain mengambil order seperti ini bersama ayahnya. Kata orang,Yusuf sejak dari rumah sudah di latih tatatertib di meja makan supaya makan dengan baik sehingga habis.Bagus cara dorang nie kan.

sumber: IG Hanis Zulaikha

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke kisahdunia@kayzasia.com Info Lanjut.

like
love
haha
wow
sad
angry

Apa Komen Anda





error: Alert: Content is protected !!