Hiburan Inspirasi Realiti Hidup

“Anak Angkat Pun Anak”– Misha Omar Bosan Jawab Pertanyaan Netizen

Sering kali kita dengar dan lihat tentang hebatnya pengorbanan seorang ibu kepada anaknya di seluruh dunia. Sesungguhnya seorang ibu itu akan melakukan apa sahaja demi melindungi dan membesarkan anak-anaknya. Peng0rbanan seorang ibu tidak akan pernah dapat dibalas walaupun dengan jutaan wang ringgit. Hati seorang ibu yang sejati, tidak akan pernah membezakan kasih sayang diantara anak-anaknya, tidak kisah sama ada anak kandung, anak tiri malah anak angkat sekalipun.

BACA: [VIDEO]Feeling Sangat Ko Sampai Tershahshul..Hahaha-Lawak Habis! Hael Husaini Menjerit, Salah Nyanyi Lirik Lagu Misha Omar Bikin Netizen Terhibur!

Begitulah yang dirasakan oleh Misha Omar yang mengakui berkecil hati dan terasa dengan sesetengah peminat yang asyik menanyakan perihal anak angkatnya, Adam. Baginya, Adam adalah anaknya dan dia tidak mahu istilah ‘anak angkat’ itu menjadi sempadan perhubungannya sebagai ibu ke atas Adam.

Misha bersama anak sulungnya, Muhammad Adam Emir
Adam bersama abahnya, Firos Ezzwan

Menurut Misha Omar lagi, dia berasa risau dan resah setiap kali Adam membaca komen-komen pengikutnya di laman Instagram kerana dikhuatiri komen-komen tersebut akan mengguris perasaan Adam. Misha Omar juga meminta para peminat untuk berhenti menghantar komen dan pesanan ringkas bertanyakan perihal anak sulungnya itu. Baru-baru ini, Misha Omar juga sempat meluahkan perasaannya berkenaan isu terbabit melalui story Instagram.

Yes, Adam tu anak angkat saya tapi tak payah la DM atau komen

Sumber: mhetv