Sedih mistik

[VIDEO] Tiba-Tiba Panjat Dinding Rumah, Ibu Sayu 2 Anak Terkena Buatan Orang

[VIDEO] Tiba-Tiba Panjat Dinding Rumah, Ibu Sayu 2 Anak Terkena Buatan Orang 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Ibu mana yang sanggup melihat anak-anak sengsara, lebih-lebih lagi kena buatan orang. Walaupun dah masuk tahun 2021, namun masih ada individu tak bertanggungjawab lakukan perbuatan terkutuk berkenaan yang nyatanya menduakan Allah.

BACA: [VIDEO] Owner Tenang Rumah Terbakar, Bomba Datang Bongkar Rupanya Markas Sihir

Cukuplah mama dah kehilangan Along…aku boleh jadi gila tengok keadaan anak-anak tapi tetap redha dgn ujian-Mu

Sejak beberapa hari lalu, wanita dikenali sebagai Puan Rozita ini berkongsi luahan pilu tentang 2 orang anaknya. Azri Daniel atau Acik menderita masalah buah pinggang kronik walaupun di umur belasan tahun. Manakala Aliya Mysara atau Adik pula tiba-tiba berkelakuan pelik di rumah dan pernah keluar rambut daripada mulutnya. Meskipun musibah tak terkawal ini membuatnya ‘naik gila’, namun dia tetap ikhtiar sehabis mungkin sebagai seorang ibu.


[VIDEO] Tiba-Tiba Panjat Dinding Rumah, Ibu Sayu 2 Anak Terkena Buatan Orang 2

@ros_801

ya allah kuat kn la aku ini aku tak nk tgk ank aku macm ni kerana hati ku tak kuat lagi @muhammadairis abg gha sabr la ye mama yakin adik” akn sihat

♬ bunyi asal – ros_.delitamawar2 – ros_.delitamawar2

@ros_801

Hidup mati keluarga ku hanya kerana Allah ..aku redha kehilangan arwah along … skrg adik dan acik sakit teruk ya Allah kesian ni lah aku ..

♬ Pelangi Petang – Dato’ Sudirman

Apa salah mama sampai anak yang baik jadi macam ni…pada yang lakukan perkara syirik ini, akan dapat balasan

Selain mempersoalkan mengapa anak-anaknya terpaksa hidup menderita sedemikian, Puan Rozita juga berharap sang pelaku dapat balasan setimpal suatu hari nanti. Dalam pada itu, dia turut mengharapkan doa daripada orang ramai agar diselamatkan daripada ujian tersebut.

[VIDEO] Tiba-Tiba Panjat Dinding Rumah, Ibu Sayu 2 Anak Terkena Buatan Orang 3


@aleeya_057

ya allah semoga aku tabh selalu untuk keluaga ku kuat kn la hati ku ini untuk terus hidup aminnnn

♬ original sound – 🎶Hăns Lącông⚓ – ♫ 𝐇ăή𝔰 𝕷ą𝖈ô𝖓𝖌⚓

Sanggup buat orang sampai jadi macam tu…tak ada rasa belas kasihan ke?

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terkilan dengan pihak yang sanggup melakukannya. Dalam pada itu, mereka turut berkongsi pengalaman masing-masing tatkala berdepan ujian serupa keluarga tersebut.

[VIDEO] Tiba-Tiba Panjat Dinding Rumah, Ibu Sayu 2 Anak Terkena Buatan Orang 4

[VIDEO] Tiba-Tiba Panjat Dinding Rumah, Ibu Sayu 2 Anak Terkena Buatan Orang 5


[VIDEO] Tiba-Tiba Panjat Dinding Rumah, Ibu Sayu 2 Anak Terkena Buatan Orang 6

[VIDEO] Tiba-Tiba Panjat Dinding Rumah, Ibu Sayu 2 Anak Terkena Buatan Orang 7

Sumber: FB Gee Geesnowwhite & TikTok aleeya_057 & ros_801

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Terima Mesej ‘Jijik’ Pendakwah Terkenal, Wanita Kesal Suami Sendiri Tak Percaya
🔥Dapat Tahu Kena Bersalin Czer, Isteri Menangis Ketakutan Asyik Pegang Perut
🔥Pernah Viral Kantoi Panggil Sayang, Zizi Kirana Sah Nikah Yusuf Bahrin Pagi IniKisah Dunia Telegram

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Reject 15 Kali, Pelakon Nadhir Nasar Kini Dikenali Ramai!🔥

Sharing is caring!

Youtube

Facebook