Viral

[VIDEO] Beria Marah Isteri Keluar Kereta, Rupanya Takut Jumpa Ex-Boyfriend

[VIDEO] Beria Marah Isteri Keluar Kereta, Rupanya Takut Jumpa Ex-Boyfriend 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Setiap orang mesti pernah ada ex-boyfriend. Tapi bila dah kahwin dengan pilihan masing-masing, ada masanya kita masih bertenang bila jumpa balik bekas teman lelaki tapi terkadang tak boleh langsung. Kalau korang pulak macam mana, suami relaks tak bila berdepan situasi macam ini?


BACA: Pelamin Angan Musnah, Bakal Isteri Lari Ikut Ex Boyfriend Sehari Sebelum Nikah

Nak ikut suami pergi dobi baju..tapi berkeras tak bagi isteri keluar kereta

Kisah yang dikongsikan oleh wanita ini ternyata sedikit berbeza. Ketika itu Nur Baizura dan juga suamia telah pun ke sebuah kedai dobi layan diri. Tiba saja di tempat tersebut, lelaki itu berkeras tidak membenarkannya keluar sama sekali dan minta untuk terus tunggu di dalam kereta. Wanita berkenaan menjadi pelik dengan gelagat suaminya sehingga sempat mengusik berkali-kali.

@arezura88

agak2 knp🤔#fypシ

♬ original sound – Nur Baizura – Nur Baizura

Rupanya tak bagi keluar sebab ex-boyfriend pun ada kat dalam..Tak nak bagi jumpa

Pada mulanya, ramai yang seperti tertanya-tanya kenapa lelaki tersebut bertindak sedemikian. Rupa-rupanya si suami enggan Baizura bertemu dengan bekas teman lelakinya yang juga berada di kedai berkenaan. Memakai baju berwarna maroon, pemuda tersebut dilihat turut menggunakan perkhidmatan sama.


@arezura88

Reply to @arezura88 klau nok thu komen la nk part3😅#fypシ

♬ original sound – Nur Baizura – Nur Baizura

Ni takut bini kena ngorat lah ni..Ingatkan tak bagi ikut sebab bimbang duit habis

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan perkongsian berkenaan. Selain itu, mereka turut mengatakan Baizura bertuah kerana memiliki suami yang bersikap protective sepertinya. Malah, ramai juga yang meminta sambungan video lain untuk mengetahui kisah seterusnya.


[VIDEO] Beria Marah Isteri Keluar Kereta, Rupanya Takut Jumpa Ex-Boyfriend 2

[VIDEO] Beria Marah Isteri Keluar Kereta, Rupanya Takut Jumpa Ex-Boyfriend 3

[VIDEO] Beria Marah Isteri Keluar Kereta, Rupanya Takut Jumpa Ex-Boyfriend 4

Sumber: TikTok Nur Baizura 

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram