Viral Cinta & Perhubungan

Terlampau Risau Isteri Nak Bersalin, Suami Bernazar Sponsor 100 Ibu Hamil Lain

Terlampau Risau Isteri Nak Bersalin, Suami Bernazar Sponsor 100 Ibu Hamil Lain 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Proses bersalin sememangnya suatu moment yang sangat menakutkan untuk ibu hamil tambah lagi untuk kali pertama. Dalam keterujaan untuk menyambut zuriat yang dinanti-nantikan, suami mana tidak sayu apabila melihat isteri tersayang bertarung menahan keperitan.


BACA: Ibu Tunggu Hari Bersalin Dikecam Tayang Makan Nanas, Betul Ke Janin Akan Gugur?

Sempat melawat kawan bakal bersalin…Si suami tak berhenti dakap isteri sebab risau

Pengalaman mencemaskan itu sempat dikongsikan oleh Yusi Fadila di TikTok sewaktu berkesempatan melawat rakannya yang bakal bersalin di sebuah pusat perubatan. Menerusi rakaman berdurasi 30 saat itu, dia menyaksikan sendiri bahawa suami kepada sahabatnya itu terlalu resah hingga tidak berhenti memeluk dan mengusap perut isterinya.


Terlampau Risau Isteri Nak Bersalin, Suami Bernazar Sponsor 100 Ibu Hamil Lain 2

Suaminya tak berhenti berdoa…Kalau semua lancar, nazar sponsor 100 persalinan ibu hamil lain

Lebih menyentuh hati, si suami yang tidak putus mendoakan keselamatan isteri dan anak dikandung turut bernazar untuk sponsor 100 orang lagi ibu hamil. kurang berkemampuan. Disebabkan kawalan ketat pada musim Covid-19, mereka hanya mampu menunggu wanita tersebut selesai beranak dari jauh sahaja.


@yusifadila

Masha Allah 🥰 #bumil #fyp #melahirkan #pstore #jakarta

♬ Mimpi Terindah cover by Feby Putri – 💚✨

Rezeki dia diberi lebih daripada Allah bila bernazar macam tu…Berkaca mata tengok pasangan ni

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen akui sangat tersentuh saat melihat video berkenaan. Selain memuji kasih sayang yang dicurahkan kepada si isteri, ramai turut berkesempatan mendoakan keselamatan ibu dan anak tersebut.

Terlampau Risau Isteri Nak Bersalin, Suami Bernazar Sponsor 100 Ibu Hamil Lain 3

Terlampau Risau Isteri Nak Bersalin, Suami Bernazar Sponsor 100 Ibu Hamil Lain 4

Terlampau Risau Isteri Nak Bersalin, Suami Bernazar Sponsor 100 Ibu Hamil Lain 5

Sumber: TikTok Yusi Fadila 

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Malam Aidiladha Tahu BFF Ngumpat Berjemaah, Nana Difitnah Akui Emosi Terganggu
🔥Lana Nordin Persoal DG Hisham & Petugas Tanpa PPE, Staf KKM Dedah Hal Sebenar
🔥[VIDEO] Dah Jatuhkan Talak 3, Lelaki Gigih Panjat Pagar Nak Jumpa Bekas Isteri

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Pernah Nyanyi Nasyid Sejak Kecil? Penyanyi Aku Budak Girl Dedah Sedih & Marah Dengan Kecaman Netizen🔥

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram