Viral Hiburan

Cuak Anjing Besar Lalu Sebelah, Lelaki Tahan Malu Terpaksa Lompat Atas Kereta

Cuak Anjing Besar Lalu Sebelah, Lelaki Tahan Malu Terpaksa Lompat Atas Kereta 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Apabila bercakap tentang anjing, memang kita tahu ia suka memerhati dan kadangkala mendekati orang. Bukan sengaja mahu kejar atau menggigit, tapi lebih pada sifat semulajadinya mahu sentiasa berjaga-jaga. Namun kebanyakan kita pasti akan cuba untuk mengelak daripada mendekatinya kerana tidak mahu cari nahas.


BACA: [VIDEO] Dibungkus Hidup-Hidup, Wanita Nangis Jumpa Anak Anjing Terjerut Leher

Terserempak dengan anjing jenis Husky…bebas jalan tanpa tuan

Menerusi satu hantaran video yang tular di TikTok, seorang lelaki ini berdepan situasi yang agak cemas apabila terserempak dengan anjing baka Husky yang sangat besar di sebuah kawasan perumahan. Ia dipercayai sedang berjalan bebas tanpa pemiliknya berdasarkan kolar haiwan yang sedang dipakai.

Cuak Anjing Besar Lalu Sebelah, Lelaki Tahan Malu Terpaksa Lompat Atas Kereta 2

Cuak dikejar atau digigit anjing terus ‘lompat’ atas kereta…Driver mampu tolong gelak je

Gara-gara ‘cuak’ berdepan dengan anjing yang terkenal dengan sikap aresifnya itu, lelaki berkenaan terus naik ke atas bahagian sebuah kereta. Sambil memakai helmet dan duduk mencangkung, aksi spontannya secara tak langsung menimbulkan rasa mencuit hati oleh pemandu kenderaan terbabit.


@kingsoya57

Kecut teloqqq #fypシ゚viral #fyp

♬ Panik Gak Panik Lah – Tiktokmusic

Jangan bernafas bang nanti dia tahu kat mana…Jumpa Husky ni menyorok je, kalau lari laju dia kejar

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat gelagat lelaki tersebut. Selain berkongsi fakta menarik tentang anjing Husky itu, mereka turut berseloroh agar jangan lari kerana risau kalah dalam adegan kejar-mengejar nanti.


Cuak Anjing Besar Lalu Sebelah, Lelaki Tahan Malu Terpaksa Lompat Atas Kereta 3

Cuak Anjing Besar Lalu Sebelah, Lelaki Tahan Malu Terpaksa Lompat Atas Kereta 4

Cuak Anjing Besar Lalu Sebelah, Lelaki Tahan Malu Terpaksa Lompat Atas Kereta 5

Sumber: TikTok kingsoya57

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Instafamous Tunjuk Pampers Anak Sepah Dalam Rumah-“Istighfar Tengok Video Ni”
🔥[VIDEO] “Respect Orang Sis”-Wanita Cantik Ini Menangis Ditegur Badan Tak Slim
🔥“Saya Memang Tak Kenal Beliau..” – Dr Amalina Dikecam Isu ‘Bodoh-Bodoh Sikit’

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sedapnya Laksa Johor Ni! Terbaiklah Rasa Kuah Pekat Dengan Sambal Pedas Tu!

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram