Fesyen & Gaya Hidup Hiburan Viral

Cara Kilafairy Promote Baju Tidur Di Kapsyen Buat Ramai Terbakar, Tak Malu ke?

S3ksi, menggoda, elegan, versatil, dan pastinya cantik. Itulah antara gambaran kata yang sering terlintas di fikiran setiap kali nama selebriti Kilafairy disebut. Mana taknya, dikenali sebagai seorang wanita kaki Gym, Kilafairy sangat menekankan aspek kecantikan diri dengan bersenam supaya memiliki bentuk tubuh badan yang diidamkan setiap wanita. Lihat sahaja penampilannya ketika ini, siapa yang tak cemburu kan?

BACA: : “Saya Ikut Guideline Keluarga” – Kilafairy Buka Mulut Isu Tayang ‘Aset’

Baru-baru ini, Kilafairy menjadi perhatian di Instagram gara-gara satu kapsyennya pada satu foto mempromosikan satu jenama baju tidur. Dia menyatakan yang dia tidak boleh tidur dengan berseluar dan baju berlengan panjang, kalau tak…

Kalau pakai jugak, esok pagi bangun baju semua hilang 

Ada selimut je 

Gambar sekadar hiasan

Walaupun kapsyen itu bertujuan untuk promosi saja, namun lain pula jadinya bila Kilafairy berkata sedemikian yang akhirnya mengundang netizen khasnya golongan lelaki berfikiran kotor dan meninggalkan komen-komen nakal yang mengusiknya.

Tahu bangun dah sedap dah 

Hmmmm okay faham point dia 

Hilang baju? Macam seronok.. siapa yang bukakkan tu 

Jika kapsyen sebegitu mengundang keseronokan pada pihak lelaki, golongan wanita pula lebih memilih untuk memberikan teguran dan sindiran kepadanya.

Apa punya statement lah ni 

Aurat nak tunjuk kat sape? Bangga ke? 

Seorang wanita berpendapat adalah tidak wajar Kilafairy menulis kapsyen sebegitu. Walaupun hanyalah 2 baris ayat pendek, namun ia boleh membawa kepada bermacam-macam perkara tak elok difikirkan lelaki berotak kuning.

Nak suruh orang telanj4ngkan kau kat kapsyen pulak?

Sumber: IG kilafairyofficial

like
love
haha
wow
sad
angry