Home » “Tersentuh Hati Tgk Dorang Berdua Saling Mengusik Mcm Ini,Moga Korang Akn Dikurniakan Anak Tak Lama Lagi”-Netizen Puji Izzue Pandai Layan Isteri
Hiburan

“Tersentuh Hati Tgk Dorang Berdua Saling Mengusik Mcm Ini,Moga Korang Akn Dikurniakan Anak Tak Lama Lagi”-Netizen Puji Izzue Pandai Layan Isteri

Pelakon lelaki yang bernama Izzue ini tidak perlu di perkenalkan lagi. Dia merupakan antara pelakon yang di minati ramai dan lakonannya juga sangat berkesan di hati ramai para penonton. Walaupun ramai yang melihat hidup Izzue sekarang semakin naik dalam dunia lakonan, namun ramai yang tidak tahu bahawa dia bermula dari tapak yang sangat bawah.

Bermula sebagai seorang pelayan kedai makan, di situlah dia berkenalan dengan isterinya yang bernama Awin Nurin.Awin adalah seorang rakan dan sahabat yang sangat setia kerana selalu bersama dengan Izzue dari sebelum dia terkenal lagi. Banyak hal kehidupan termasuk dari segi kewangan di bantu oleh Awin. Di situlah juga Izzue jatuh cinta dengan Awin dan mereka mendirikan rumah tangga. Hari ini Izzue bergerak sebagai seorang pelakon terkenal dan Awin sebagai pembantunya.Walau sudah beberapa tahun berkahwin,hidup mereka masih belum di hadirkan dengan cahaya mata. Namun mereka berdua di lihat sangat bahagia walau pun hidup hanya berdua.

Rakaman video ini sangat lucu. Netizen ramai ketawa melihat bagaimana Izzue dan isteri saling mengusik antara satu sama lain.

Ketika Awin tertidur, Izzue sempat merakam isterinya yang sedang memegang laptopnya di atas badan. Usikan itu di balas semula oleh Awin yang mana dia di make up ketika tidur. Izzue kemudiannya bangun dari tidur dan pergi mengambil nasi di hadapan rumahnya tanpa sedar wajahnya bermake up.

Apabila pulang ke rumah barulah dia sedar akan hal itu kerana melihat Awin ketawa. Netizen memuji mereka berdua yang di lihat saling mengusik dan saling bahagia. Netizen juga mendoakan agar mereka suami isteri akan di hadirkan zuriat mereka sendiri tidak lama lagi kerana itu yang sudah sekian lama di tunggu oleh Izzue dan juga Awin.

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job[at]kisahdunia.org Info Lanjut.

Apa Komen Anda

Tags





error: Alert: Content is protected !!